Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος. Μελέτη περίπτωσης της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας Τρικάλων ''ΤΡΙΚΚΗ Α.Ε''

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γκάνου, Μαρία el
dc.contributor.author Σακελλάρη, Κωνσταντινιά el
dc.date.accessioned 2019-05-22T07:19:58Z
dc.date.available 2019-05-22T07:19:58Z
dc.date.issued 2019-05-22
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9940
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δημιουργία προϊόντος el
dc.subject Προϊόν el
dc.subject Πιστοποιήσεις el
dc.subject Product Creation en
dc.subject Product, Marketing en
dc.subject Certifications en
dc.title Διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος. Μελέτη περίπτωσης της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας Τρικάλων ''ΤΡΙΚΚΗ Α.Ε'' el
dc.title Procedure of development of new products, study of the case of the milk industry in Trikala en
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0544 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Γαλακτοκομικά προϊόντα el
heal.classification Καταναλωτές el
heal.language el el
heal.access account el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2019
heal.bibliographicCitation Γκάνου, Μ. & Σακελλάρη, Κ. 2019. Διαδικασία Ανάπτυξης Προϊόντος. Μελέτη Περίπτωσης της Συνεταιριστικής Γαλακτοβιομηχανίας Τρικάλων ''ΤΡΙΚΚΗ Α.Ε''. Πτυχιακή Εργασία, Πρέβεζα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί και να παρουσιαστεί η διαδικασία υλοποίησης ενός προϊόντος και πως αυτό θα έχει επιτυχία στην αγορά. Πρώτο και βασικότερο στάδιο για την παραγωγή ενός νέου πετυχημένου προϊόντος είναι το να υπάρχει η σωστή ιδέα. Στη συνέχεια, βασικό στάδιο είναι η ίδια η συσκευασία του προϊόντος μαζί με το εμπορικό σήμα του. Παρομοίως και η πιστοποίηση, καθώς και η υγιεινή ενός προϊόντος ενδιαφέρει τόσο τον επιχειρηματία όσο και τον καταναλωτή. Επακολούθως, απαραίτητος είναι και ο ρόλος του Marketing, δηλαδή οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση και τα σημεία διανομής ενός νέου προϊόντος. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό είναι και ο κύκλος ζωής του. Όσον αφορά το πρακτικό μέρος, η εργασία ασχολείται με τα προϊόντα της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας Τρικάλων «ΤΡΙΚΚΗ Α.Ε.». el
heal.abstract The target of this project is to study and present the procedure of creating a product as well as how this will be a success in the market. First and foremost the stage for producing a brand new successful product is the right idea. Then, a basic stage is the packaging of the product as well as its trademark. Likewise the authorization and the hygiene of the product is of utmost importance for both the business and the consumer. The role of marketing is absolutely necessary meaning public relations, advertising and the delivery spots of the new product. Last but not least is its circle of life. As far as the practical part is concerned the project deals with the products if the Milk Industry in Trikala “TRIKKI S.A.”. en
heal.advisorName Τριάρχη, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Παππά, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Κόλιας, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 79 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics