Abstract:
Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει την προσπάθεια μετεγκατάστασης μιας ελληνικής εταιρείας στην Δημοκρατία της Κίνας. Στα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν θα παρουσιαστούν αναλυτικά το ιστορικό ίδρυσης της εταιρείας και οι βασικοί λόγοι μετεγκατάστασης της στην Κίνα.
Επίσης, θα αναλυθεί λεπτομερώς το θεσμικό, φορολογικό και επιχειρησιακό πλαίσιο της Κίνας, καθώς και οι ευκαιριακές επιχειρησιακές προοπτικές ενός ευρωπαίου επιχειρηματία στην συγκεκριμένη χώρα.
Επίσης, θα δοθεί ένα προτεινόμενο Business Plan της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα θα δοθούν πληροφορίες σχετικά το κόστος των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, τις πηγές χρηματοδότησης της, τη διαχρονική εξέλιξη του κόστους παράγωγης της, τον εσωτερικό βαθμό απόδοσης (Internal Rate of Return- IRR) και την κατάσταση των ταμειακών ροών της.
Τέλος, θα παρουσιαστούν το Turn Over της Εταιρείας (Κύκλος Εργασιών), η Παρούσα Αξία (Present Value), η Περίοδος Επανείσπραξης (Payback period), η Μεταβολή Σταθερού Κόστους, θα γίνει η ανάλυση νεκρού σημείου (Break Even Point) και θα αναλυθούν τα πιθανά προκύπτοντα προβλήματα της ανάλυσης πωλήσεων.
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την εργασία υποδεικνύουν ότι μια επένδυση στην Κινά μπορεί να κριθεί συμφέρουσα. Η μετεγκατάσταση μια επιχειρήσεις εκεί μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη, εφόσον η διοίκηση της κατανοήσει την διαφορετικότητα των επενδύσεων που υπάρχει στην Κίνα και να μπορέσει να προσαρμοστεί άμεσα στις νέες συνθήκες, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει η Κινέζικη κυβέρνηση, όσον αφορά τις επενδύσεις στην χώρα την καινοτομία και τις εξαγωγές.
Citation:
Τσιμπραηλίδη,Μ. ,2019. Διαπολιτισμικό marketing μια sturt up επιχείρηση στην Κίνα.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων