Abstract:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει το Τραπεζικό Μάρκετινγκ ως τμήμα για την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών των τραπεζικών ιδρυμάτων, αποφέροντας κέρδη, σε συνδυασμό με την Έρευνα Αγοράς – Στόχου και τη χρήση της Διαφήμισης.
Η αγορά είναι μεταβαλλόμενη και οι καταστάσεις, στις οποίες μπορεί να βρεθεί και καλείται να τις αντιμετωπίσει μία εταιρεία, είναι πολλές. Παρόλο, που οι καταστάσεις μπορεί να δυσχεράνουν ή να ευκολύνουν τη θέση της επιχείρησης ή της εταιρείας, σημαντικό ρόλο παίζει η γνώση των χαρακτηριστικών και των αναγκών του αγοραστικού κοινού.
Με βάση τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες, η παραγωγή του προϊόντος και η τμηματοποίηση της αγοράς για την προώθησή του γίνεται πιο εύκολα για τους αρμόδιους του τμήματος Μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να ικανοποιείται το κοινό και η επιχείρηση ή εταιρεία να είναι κερδοφόρα.
Τέλος, η Διαφήμιση είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία του Μάρκετινγκ, το οποίο αποτυπώνει τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης ή της εταιρείας, του προϊόντος, αλλά και της αγοράς – στόχου. Δημιουργεί το αίσθημα της ανάγκης ή της ικανοποίησης μιας ήδη υπάρχουσας ανάγκης.
Citation:
Δάλλα,Χ. ,2014. Έρευνα Αγοράς για την Προώθηση Τραπεζικών Προϊόντων/Υπηρεσιών και ο ρόλος της Διαφήμισης. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων