dc.contributor.author | Καρπουτζίδου, Θεανώ | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-29T12:17:03Z | |
dc.date.available | 2014-07-29T12:17:03Z | |
dc.date.issued | 2014-07-29 | |
dc.identifier.uri | http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/958 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οργάνωση χώρου | el |
dc.subject | Προσχολικά προγράμματα | el |
dc.subject | Κέντρα ενδιαφέροντος | el |
dc.title | Η οργάνωση του χώρου των προσχολικών προγραμμάτων σε κέντρα ενδιαφέροντος. Θεωρητική και ερευνητική προσέγγιση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χώρος (Αρχιτεκτονική) | el |
heal.classification | Σχολικά κτίρια | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2013 | |
heal.abstract | Ο σχολικός χώρος, και ειδικότερα ο χώρος του προσχολικού προγράμματος, δεν αποτελεί απλά το υλικό περιβάλλον που φιλοξενεί την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά με τη δυναμική που αναπτύσσεται ανάμεσα σε αυτόν και τους χρήστες του, αναδεικνύεται ως σημαντικός παράγοντας των διαδικασιών αγωγής. Προκειμένου, ωστόσο, ο χώρος να εκπληρώσει αυτή τη λειτουργία του και να συμβάλει στη βελτίωση της μαθητικής ζωής και στην αύξηση των επιδόσεων, θα πρέπει να είναι σωστά οργανωμένος. Ένα οργανωμένο περιβάλλον μάθησης που απευθύνεται σε μικρά παιδιά, όπως το προσχολικό περιβάλλον, θα πρέπει να παρουσιάζει χαρακτηριστικά, όπως να είναι ελκυστικό, να προωθεί την αυτονομία τους και να τα προκαλεί σε δραστηριότητες π ου υποστηρίζουν τη φυσική, τη νοητική και την κοινωνική τους ανάπτυξη. Ο στόχος αυτός, επιτυγχάνεται, ανάμεσα στα άλλα και με τη δημιουργία διαφορετικών κέντρων ενδιαφέροντος στις αίθουσες των τμημάτων, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών. Η θεώρηση του χώρου και της σωστής οργάνωσής του, από τους ειδικούς ως σημαντικού παράγοντα για την παιδαγωγική διαδικασία και την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, δημιουργεί την ανάγκη για διεξαγωγή ερευνών πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. Με την παρούσα εργασία προσεγγίζονται οι σύγχρονες τάσεις για την αξιοποίηση του χώρου του προσχολικού προγράμματος, ως πεδίο αγωγής και η οργάνωση του χώρου σε κέντρα ενδιαφέροντος. Στο εμπειρικό μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης περίπτωσης που έλαβε χώρα σε ένα προσχολικό κέντρο του νομού Σερρών. Στόχος μας ήταν να εξετάσουμε την οργάνωση του χώρου του προσχολικού προγράμματος και συγκεκριμένα των κέντρων ενδιαφέροντος που διαθέτει κάθε τμήμα. Τέλος, διατυπώνονται προτάσεις για τη βελτίωση και την καλύτερη δυνατή οργάνωση των προσχολικών προγραμμάτων. | el |
heal.advisorName | Ρέντζου, Κωνσταντίνα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | |
heal.numberOfPages | 99 | |
heal.fullTextAvailability | true |
The following license files are associated with this item: