Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Ηλεκτρονικά παιχνίδια και έμφυλες διαφορές.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ιτσκίδου, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2018-12-03T12:11:50Z
dc.date.available 2018-12-03T12:11:50Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9523
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Ηλεκτρονικά παιχνίδια el
dc.subject Έμφυλες διαφορές el
dc.subject Προσχολική ηλικία el
dc.subject Education en
dc.subject Electronic game en
dc.subject Gender difference en
dc.title Ηλεκτρονικά παιχνίδια και έμφυλες διαφορές. el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Προσχολική Αγωγή el
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018
heal.bibliographicCitation Ιτσκίδου,Δ.,2018. Ηλεκτρονικά παιχνίδια και έμφυλες διαφορές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. el
heal.abstract Η παρούσα εργασία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά και τις επιδράσεις τους στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Αρχικά, παρουσιάζονται έρευνες σχετικά με τις προτιμήσεις των παιδιών ως προς τα παιχνίδια ανάλογα με το φύλο τους, οι οποίες πολλές φορές μπορεί να οφείλονται και στις διαφορετικές κοινωνικοπολιτικές αντιλήψεις και πεποιθήσεις του κάθε λαού. Γίνονται επίσης διεξοδικές αναφορές στις διάφορες κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών και στα ιδιαίτερα τεχνολογικά γνωρίσματα που διαθέτουν τα παιχνίδια. Ακόμα, παρουσιάζεται τόσο η θετική όσο και η αρνητική επίδραση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην ζωή και στην ανάπτυξη ακόμα και των πολύ μικρών παιδιών, καθώς και η εκπαιδευτική αξία των παιχνιδιών αυτών. Τέλος, επιβεβαιώνεται η άποψη ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια διαφοροποιούνται ανάλογα με το φύλο, μπορούν να συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και να αποτελέσουν ένα μέσο διασκέδασης, με απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση την σωστή και με μέτρο χρήση τους τόσο από ενήλικες όσο και από παιδιά. el
heal.abstract This thesis focuses on electronic games and their effects on preschool children. Initially, researches are presented as far as concerned children's preferences in games, according to their gender, which may often be due to the different socio-political perceptions and beliefs of each people. Extensive references are also made to various categories of electronic games and to their particular technological features. Furthermore, both positive and negative effects of electronic games on development of even very young children, as well as the educational value of these games, are presented. Lastly, it is confirmed that electronic games vary according to gender, can contribute to the development of children and become a means of entertainment, with a necessary condition, of course, that they are properly and with measure used by both adults and children. en
heal.advisorName Νούσια, Αλεξάνδρα el
heal.academicPublisher Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 99 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics