Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Οι επιδράσεις της τηλεόρασης στο παιδί προσχολικής ηλικίας

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Τούντα, Δέσποινα el
dc.date.accessioned 2018-11-26T13:10:15Z
dc.date.available 2018-11-26T13:10:15Z
dc.date.issued 2018-11-26
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9479
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τηλεόραση el
dc.subject Παιδικές τηλεοπτικές εκπομπές el
dc.subject Γλωσσική ανάπτυξη el
dc.subject Προσχολική ηλικία el
dc.title Οι επιδράσεις της τηλεόρασης στο παιδί προσχολικής ηλικίας el
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Τηλεόραση και παιδιά el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Τούντα, Δ., 2009. Οι επιδράσεις της τηλεόρασης στο παιδί προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο μέσο ψυχαγωγίας σε όλο τον κόσμο. Οι άνθρωποι τη χρησιμοποιούν για να ξεφεύγουν από τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και για να ψυχαγωγούνται. Είναι ένα μέσο που στοχεύει σε μια κοινή μορφή επικοινωνίας, γιατί απευθύνεται σε ένα ευρύ, ετερογενές και ανώνυμο κοινό. Η τηλεόραση αποτελεί το δημοφιλέστερο μέσο της σύγχρονης επικοινωνίας, γιατί, εκτός των άλλων, είναι πανταχού παρούσα και είναι σε θέση να προσεγγίζει άτομα όλων των ηλικιών και τάξεων και με διαφορετικό επίπεδο μόρφωσης. Ως οπτικοακουστικό μέσο απευθύνεται και προσελκύει τις δύο βασικές αισθήσεις: την όραση και την ακοή. Η αμεσότητά της δίνει τη δυνατότητα να συντονίζεται με τον τρόπο ζωής του κοινού της και να προσφέρει θεάματα που ταιριάζουν με τις ανάγκες και τις διαθέσεις των τηλεθεατών. Είναι πλέον ένα οικιακό αντικείμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σύντροφος, ως διαμεσολαβητής και ως μέσο διαφυγής. Οι επιδράσεις της τηλεόρασης στον άνθρωπο και ιδιαίτερα στο παιδί, η χρήση της και τα προγράμματά της απασχόλησαν ειδικούς και μη όσο κανένα άλλο μέσο μαζικής επικοινωνίας. Η τηλεόραση αποτελεί εύκολο μέσο επικοινωνίας για τα παιδιά. Η εύκολη λειτουργία της επιτρέπει την χρήση της ακόμη και στο νήπιο, το οποίο συχνά αντιμετωπίζει την έκπληξη ή το ακατάλληλο πρόγραμμα. Όμως, ακόμη και στις περιπτώσεις όπου το παιδί παρακολουθεί ειδικά παιδικά προγράμματα, όταν είναι μόνο του έχει πολλές απορίες και παρανοήσεις. Ανάλογα με τον τηλεοπτικό χρόνο αλλά και την καταλληλότητα των εκπομπών, κάθε οικογένεια ορίζει την δική της τηλεοπτική χρήση σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του παιδιού της. Όμως, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διαφεύγουν της προσοχής των γονιών οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για το παιδί. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας βλέπουν τηλεόραση πολλές φορές μαζί με τους γονείς τους ή με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους. Οι πολύχρωμες και πλούσιες σε εναλλαγές κινητές εικόνες της τηλεόρασης σε συνδυασμό με το φανταστικό περιεχόμενο τους, μαγνητίζουν τα νήπια και τα καθηλώνουν μπροστά στην οθόνη. Από την άλλη πλευρά, η ευχαρίστηση και η χαρά που αισθάνεται το παιδί, στο οποίο αρέσει να βλέπει πολλές φορές την ίδια ιστορία δείχνει την ανάγκη του να ανακαλύψει νέα πράγματα. el
heal.advisorName Σουσοπούλου, Αμαλία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 73 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics