Show simple item record

dc.contributor.author Προκοπίου, Χριστιάνα el
dc.date.accessioned 2018-11-22T08:19:18Z
dc.date.available 2018-11-22T08:19:18Z
dc.date.issued 2018-11-22
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9461
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Παιδαγωγική el
dc.subject Ovide Decroly el
dc.subject Παιδαγωγικοί μέθοδοι el
dc.subject Παιδικοί σταθμοί el
dc.title Το παιδαγωγικό έργο του Dr. Ovide Decroly el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Μέθοδος Decroly el
heal.classification Decroly, Ovide (1871-1932) el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018
heal.bibliographicCitation Προκοπίου, Χ., 2009. Το παιδαγωγικό έργο του Dr. Ovide Decroly. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η αγωγή και η προστασία της παιδικής ηλικίας, των φυσιολογικών και των μη φυσιολογικών παιδιών είναι δικαίωμα της νεότητας και επιτακτική υποχρέωση των γονέων, της κοινωνίας, των «Σχολείων» και της Πολιτείας. Για να είναι όμως εποικοδομητική και ωφέλιμη, τόσο για τα παιδιά, όσο και για την κοινωνία μέσα στην οποία θα ζήσουν, θα εργαστούν και θα δημιουργήσουν, πρέπει να είναι έτσι οργανωμένη, ώστε να επιτρέπει και τις απαραίτητες γνώσεις για τη ζωή, με την προσωπική τους προσπάθεια και την αλληλέγγυα συνεργασία που αποκτούν μέσα σε ομοιογενείς παράλληλες τάξεις, και επίσης τις αντιληπτικές και εκφραστικές δυνάμεις τους που ομαλά πρέπει να καλλιεργούν και να εκλεπτύνουν και τα ιδιαίτερά τους ενδιαφέροντα με τη διακριτική συμπαράσταση των παιδαγωγών τους, τα προσανατολίζουν, για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία τους για τη ζωή. Το «Σχολείο», πίστευε ο Decroly πως δεν μπορούσε να εκπληρώσει την αποστολή του αυτή και υποστήριζε ότι ήταν ανάπηρο, αναχρονιστικό και επιζήμιο. Σ’ αυτά, λοιπόν, αντέδρασαν και άλλοι σύγχρονοι και διακεκριμένοι παιδαγωγοί και ψυχολόγοι. Έτσι πρώτος ο Decroly, στηριζόμενος στα δεδομένα της σύγχρονης Βιολογίας, της Κοινωνιολογίας και της Ψυχολογίας και ιδιαίτερα στα πορίσματα των παιδαγωγικών και ψυχολογικών του ερευνών, ιδρύει το Ειδικό Ινστιτούτο για μη φυσιολογικά παιδιά και το ERMITAGE το «Σχολείο της ζωής, μέσα από τη ζωή», καθιερώνει την πνευματική ομοιογένεια των τάξεων, αναμορφώνει το πρόγραμμα με τα «κέντρα ενδιαφέροντος» εφαρμόζει νέες μορφές αγωγής και διδασκαλίας. Επίσης εφαρμόζει την «εξατομίκευση», διαπιστώνει τις δεξιότητες των παιδιών και καθιερώνει την συνεργασία και ενημέρωση γονέων – Σχολείου. Επιπλέον προσανατολίζει τις δυνάμεις των παιδιών του προς την κατεύθυνση των ενδιαφερόντων τους και τους προετοιμάζει για τον αγώνα της ζωής, με τον μετέπειτα επαγγελματικό προσανατολισμό τους. el
heal.advisorName Δήμας, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 130
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics