Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η διαπολιτισμικότητα μέσω των κινούμενων σχεδίων

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μπατσάλια, Ειρήνη el
dc.contributor.author Μπήρου, Αθηνά el
dc.date.accessioned 2018-11-07T09:27:03Z
dc.date.available 2018-11-07T09:27:03Z
dc.date.issued 2018-11-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9404
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαπολιτισμικά ζητήματα el
dc.subject Ρατσισμός el
dc.subject Σύγχρονα κινούμενα σχέδια el
dc.subject Η Ποκαχόντας el
dc.subject Η Μουλάν el
dc.title Η διαπολιτισμικότητα μέσω των κινούμενων σχεδίων el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Διαπολιτισμικότητα el
heal.classification Εκπαίδευση, προσχολική el
heal.classification Κινούμενα σχέδια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Μπατσάλια, Ε. & Μπήρου, Α., 2009. Η διαπολιτισμικότητα μέσω των κινούμενων σχεδίων. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η μαζική μετακίνηση ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τη δημογραφική σύνθεση των "χωρών υποδοχής'' μεταναστών και αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης του ''πολυπολιτισμικού'' χαρακτήρα των κοινωνιών τους. Η βασική πρόκληση που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες συνίσταται κυρίως στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ των ντόπιων και των αλλοδαπών κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ο κατεξοχήν θεσμός στήριξης των υποκειμένων στις διαδικασίες κοινωνικής και πολιτισμικής ένταξης, καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία προϋποθέσεων αποδοχής και αναγνώρισης του πλουραλισμού και της ετερότητας ως βασικών γνωρισμάτων του κοινωνικού γίγνεσθαι. Βέβαια, η εκπλήρωση του ρόλου αυτού δεν είναι εφικτή χωρίς την προσαρμογή του ίδιου του εκπαιδευτικού συστήματος στα νέα δεδομένα κοινωνικοποίησης που διαμορφώνει η πολυπολιτισμικότητα. Η διαδικασία προσαρμογής της εκπαίδευσης στην πραγματικότητα του γλωσσικού πλουραλισμού των πολιτισμικών κεφαλαίων, προϋποθέτει την υπέρβαση του παραδοσιακού μονοπολιτισμικού και μονογλωσσικού χαρακτήρα της και τον επαναπροσδιορισμό του όρου ''γενική παιδεία'' με γνώμονα τον πλουραλισμό και την διαφορετικότητα. el
heal.advisorName Καινούργιου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 60
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics