Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Εκπόνηση σχεδίου marketing μελέτη περίπτωσης Mokaccino Cultura de Cafe

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Δράκου, Λαμπρινή el
dc.contributor.author Σκαρπέλου, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2018-10-31T06:23:19Z
dc.date.available 2018-10-31T06:23:19Z
dc.date.issued 2018-10-31
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9382
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σχέδιο Marketing el
dc.subject Καφεστίαση el
dc.subject Browning en
dc.subject Marketing Plan de
dc.subject Franchise en
dc.title Εκπόνηση σχεδίου marketing μελέτη περίπτωσης Mokaccino Cultura de Cafe el
dc.title Development plan marketing case study Mokaccino Cultura de Cafe en
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής FIN -- A/ A 0503 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing en
heal.classification Στρατηγικός σχεδιασμός el
heal.classification Strategic planning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018-10
heal.bibliographicCitation Δράκου, Λ. & Σκαρπέλου, Γ., 2018. Εκπόνηση σχεδίου marketing μελέτη περίπτωσης Mokaccino Cultura de Cafe. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάσαμε ένα marketing plan για την εταιρεία Mokaccino, το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση για την αποτελεσματική προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Το marketing plan θα πρέπει να είναι σωστά οργανωμένο δίνοντας πλήρη σαφήνεια για αυτό που θέλει να εξετάσει. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ένας οδηγός που βοηθάει να φτάσει κάποιος στο επιθυμητό αποτέλεσμα για την επιχείρηση του. Στην σημερινή εποχή, όπου οι επενδύσεις έχουν στραφεί σε καταστήματα καφεστίασης και μεταποίησης του καφέ, με αποτέλεσμα o ανταγωνισμός να έχει αυξηθεί ραγδαία. Kαθίσταται αναγκαία η δημιουργία και υλοποίηση του Marketing plan, έτσι ώστε να επιτευχθεί αύξηση των κερδών σε κάθε κατάστημα Mokaccinon άλλα και την ανάπτυξη του franchise. Ως βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του marketing plan αποτελεί η διερεύνηση και η ανάλυση δεδομένων. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, επιχειρείται στην παρούσα εργασία: 1. Η θεωρητική προσέγγιση των εννοιών του marketing αλλά και του marketing plan. 2. Η καταγραφή και η ανάλυση της υφισταμένης κατάστασης αλλά και οι πελάτες- στόχος. 3. Η πρόταση ενός στρατηγικού σχεδίου marketing. Η πρόταση αυτή έχει ως κυρίαρχο στόχο να συμβάλλει στην προσπάθεια του Mokaccino, να αυξήσει την πελατεία του, να αναπτύξει το franchise, να αναδείξει το όνομα του και να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό. el
heal.abstract In this paper we presented a marketing plan for Mokaccino. A marketing plan is necessary for any business that wants to prevent its products or services properly and efficiently. The marketing plan should be properly organized, giving full clarity about what it wants to consider. One could say that it is a guide that helps one reach the desired outcome for his business. At a time like today where investing money in coffee shops is buying a coffee, a key area in which demand is centered, it is absolutely necessary to have a marketing plan to develop franchise and profit growth at every Mokaccino store. Clear identification and data analysis are key prerequisites for developing a marketing plan. Based on these findings, it is attempted in this paper: 1. The theoretical approach to the concepts of marketing and the marketing plan. 2. The recording and analysis of the current situation as well as the target customers. 3. The proposal of a strategic marketing plan. This proposal has as its primary objective to contribute to Mokaccino's effort, to increase its clientele, to develop the franchise, to promote its name and to make it known to the public. en
heal.advisorName Τριάρχη, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Παππά, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Αρνής, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 62
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics