Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάσαμε ένα marketing plan για την εταιρεία
Mokaccino, το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση για την αποτελεσματική
προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Το marketing plan θα πρέπει
να είναι σωστά οργανωμένο δίνοντας πλήρη σαφήνεια για αυτό που θέλει να εξετάσει. Θα
μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ένας οδηγός που βοηθάει να φτάσει κάποιος στο
επιθυμητό αποτέλεσμα για την επιχείρηση του.
Στην σημερινή εποχή, όπου οι επενδύσεις έχουν στραφεί σε καταστήματα καφεστίασης
και μεταποίησης του καφέ, με αποτέλεσμα o ανταγωνισμός να έχει αυξηθεί ραγδαία.
Kαθίσταται αναγκαία η δημιουργία και υλοποίηση του Marketing plan, έτσι ώστε να
επιτευχθεί αύξηση των κερδών σε κάθε κατάστημα Mokaccinon άλλα και την ανάπτυξη
του franchise. Ως βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του marketing plan αποτελεί η
διερεύνηση και η ανάλυση δεδομένων. Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές, επιχειρείται στην
παρούσα εργασία:
1. Η θεωρητική προσέγγιση των εννοιών του marketing αλλά και του marketing plan.
2. Η καταγραφή και η ανάλυση της υφισταμένης κατάστασης αλλά και οι πελάτες-
στόχος.
3. Η πρόταση ενός στρατηγικού σχεδίου marketing.
Η πρόταση αυτή έχει ως κυρίαρχο στόχο να συμβάλλει στην προσπάθεια του Mokaccino,
να αυξήσει την πελατεία του, να αναπτύξει το franchise, να αναδείξει το όνομα του και να
γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό.
In this paper we presented a marketing plan for Mokaccino. A marketing plan is necessary
for any business that wants to prevent its products or services properly and efficiently. The
marketing plan should be properly organized, giving full clarity about what it wants to
consider. One could say that it is a guide that helps one reach the desired outcome for his
business.
At a time like today where investing money in coffee shops is buying a coffee, a key area
in which demand is centered, it is absolutely necessary to have a marketing plan to develop
franchise and profit growth at every Mokaccino store.
Clear identification and data analysis are key prerequisites for developing a marketing
plan. Based on these findings, it is attempted in this paper:
1. The theoretical approach to the concepts of marketing and the marketing plan.
2. The recording and analysis of the current situation as well as the target customers.
3. The proposal of a strategic marketing plan.
This proposal has as its primary objective to contribute to Mokaccino's effort, to increase
its clientele, to develop the franchise, to promote its name and to make it known to the
public.