Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου
Πολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης
DSpace/Manakin Repository
former TEI of Epirus
Library
Licenses
Institutional Repository Policy
Help
|
Login
DSpace Home
→
Πτυχιακές Εργασίες Τμημάτων
→
Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας
→
Τμήμα Λογοθεραπείας
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Πολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης
Μελέτη περίπτωσης παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες
Τσομπάν, Φατμέ
;
Φωτίου, Καλλιόπη
Bachelor Thesis
Advisor:
Ζακοπούλου, Βικτωρία
Committee members:
Ζακοπούλου, Βικτωρία
URI:
http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/9345
Submission Date :
2018-10-25
Publication Date:
2017
Keywords:
Μαθησιακές δυσκολίες
;
Δυσλεξία
;
Δυσαριθμησία
;
Δυσορθογραφία
;
Μάθηση
;
Essence
Language:
Greek
Number of pages:
95
Department:
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας
Citation:
Τσομπάν,Φ. & Φωτίου,Κ.,2017.Πολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης.Πτυχιακή εργασία.Ιωάννινα : Τ.Ε.Ι. Ηπείρου.Σχολή επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.
Show full item record
Files in this item
Name:
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΤΣΟΜΠΑΝ.pdf
Size:
1.787Mb
Format:
PDF
View/
Open
The following license files are associated with this item:
Creative Commons
This item appears in the following Collection(s)
Τμήμα Λογοθεραπείας
Πτυχιακές εργασίες σπουδαστών του τμήματος Λογοθεραπείας
Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Keywords
Advisors
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Keywords
Advisors
My Account
Login
Statistics
View Statistics