Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την νεοελληνική έντεχνη μουσική και ειδικότερα το μουσικό έργο του Μάνου Χατζιδάκι "Ματωμένος γάμος" που είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο του Ισπανού Federico Garcia Lorca, σε μετάφραση Νίκου Γκάτσου και παρουσιάστηκε το 1948 στο Θέατρο Τέχνης υπό την σκηνοθεσία Κάρολο Κούν. Επιχειρείται η διερεύνηση ταυτότητας του λαϊκότροπου τραγουδιού από την σκοπιά της μουσικολογίας, έχοντας ως βασική παράμετρο την αισθητική ανάλυση. Η ανάλυση αφορά το οργανολόγιο, τη φόρμα, τη τροπικότητα και τη ρυθμολογία.
This diploma thesis deals with modern Greek music and especially the music of Manos Hadjidakis "Bloody Marriage" inspired by the theatrical work of Spaniard Federico Garcia Lorca, translated by Nikos Gatsos and presented in 1948 at the Art Theater under the direction of Karol Koun . It is attempted to investigate the identity of the popular song from the point of view of musicology, having as a basic parameter the aesthetic analysis. The analysis is about organology, form, modality and rhythm.