Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ιωαννίδου, Ελένη-Στυλιανή el
dc.date.accessioned 2018-06-11T09:05:35Z
dc.date.available 2018-06-11T09:05:35Z
dc.date.issued 2018-06-11
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8997
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις el
dc.subject Small and medium business el
dc.subject Ρόλος μάρκετινγκ el
dc.subject Marketing role el
dc.title Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1557 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018-06-08
heal.bibliographicCitation Ιωαννίδου,Ε. ,2018.Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
heal.abstract Η συμβολή του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη στην παγκόσμια βιβλιογραφία. Ωστόσο, ο ρόλος που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι ακόμα ξεκάθαρος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται από διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις τα οποία συνήθως μπαίνουν εμπόδιο στην υιοθέτηση της έννοιας του μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χρήση λειτουργιών του μάρκετινγκ για την ανάπτυξή τους. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ μέσα από μια μελέτη περίπτωσης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Τα αποτελέσματα της δείχνουν ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση θεωρεί τον τομέα του μάρκετινγκ σημαντικό κομμάτι της επιχειρησιακής της λειτουργίας και το έχει υιοθετήσει στην επιχειρηματική πρακτική της. el
heal.advisorName Γιώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 61
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics