Department:Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων
General Description:1557
Abstract:
Η συμβολή του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη στην
παγκόσμια βιβλιογραφία. Ωστόσο, ο ρόλος που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στις
μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι ακόμα ξεκάθαρος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις
χαρακτηρίζονται από διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις
τα οποία συνήθως μπαίνουν εμπόδιο στην υιοθέτηση της έννοιας του μάρκετινγκ. Τα
τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χρήση
λειτουργιών του μάρκετινγκ για την ανάπτυξή τους. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη
διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ μέσα από μια μελέτη περίπτωσης
μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Τα αποτελέσματα της δείχνουν ότι η συγκεκριμένη
επιχείρηση θεωρεί τον τομέα του μάρκετινγκ σημαντικό κομμάτι της επιχειρησιακής της
λειτουργίας και το έχει υιοθετήσει στην επιχειρηματική πρακτική της.
Citation:
Ιωαννίδου,Ε. ,2018.Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων