Show simple item record

dc.contributor.author Βουκελάτου, Γερασιμούλα el
dc.contributor.author Μακρή, Διονυσία-Μαρία el
dc.date.accessioned 2018-06-07T04:55:17Z
dc.date.available 2018-06-07T04:55:17Z
dc.date.issued 2018-06-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8982
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Καταναλωτής el
dc.subject Consumer goods el
dc.subject Τουριστική προβολή el
dc.subject Tourist projection el
dc.title Τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1554 el
heal.classification Τουριστικό μάρκετινγκ el
heal.classification Tourism marketing el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018-05-06
heal.bibliographicCitation Βουκελάτου,Γ. ,Μακρή,Δ. ,2018.Τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Η εργασία ασχολήθηκε με το θέμα του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο εστίασε στον τουρισμό και το εννοιολογικό του περιεχόμενο. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μάρκετινγκ, την έννοια και τη φιλοσοφία αυτού, τα είδη του μάρκετινγκ και την καταναλωτική συμπεριφορά γενικότερα. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε το τουριστικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στον τουρισμό, ενώ αναφέρθηκαν και οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Το τέταρτο κεφάλαιο ανέπτυξε το τουριστικό προϊόν, τις στρατηγικές και τα στάδια που ακολουθούνται, ενώ το πέμπτο και το τελευταίο μελέτησε τη τμηματοποίηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς και της παγκόσμιας. Επίσης, έγινε λόγος για τα κριτήρια τμηματοποίησης τουριστικής αγοράς μέσα από οργανισμούς προβολής και γενικότερα αναφέρθηκε η υπάρχουσα κατάσταση σχετικά με το ποια είναι η πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα και ποιες είναι οι προβλέψεις μέχρι το 2020. el
heal.advisorName Γιώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 86
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics