Abstract:
Η εργασία ασχολήθηκε με το θέμα του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα και
ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο εστίασε στον
τουρισμό και το εννοιολογικό του περιεχόμενο. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια
αναφέρθηκε στο μάρκετινγκ, την έννοια και τη φιλοσοφία αυτού, τα είδη του μάρκετινγκ
και την καταναλωτική συμπεριφορά γενικότερα. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε το
τουριστικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στον τουρισμό, ενώ αναφέρθηκαν και οι
οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Το τέταρτο κεφάλαιο ανέπτυξε το
τουριστικό προϊόν, τις στρατηγικές και τα στάδια που ακολουθούνται, ενώ το πέμπτο και
το τελευταίο μελέτησε τη τμηματοποίηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς και της
παγκόσμιας. Επίσης, έγινε λόγος για τα κριτήρια τμηματοποίησης τουριστικής αγοράς
μέσα από οργανισμούς προβολής και γενικότερα αναφέρθηκε η υπάρχουσα κατάσταση
σχετικά με το ποια είναι η πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα και ποιες είναι οι
προβλέψεις μέχρι το 2020.
Citation:
Βουκελάτου,Γ. ,Μακρή,Δ. ,2018.Τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.