Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η ένταξη του παιδιού στο προσχολικό κέντρο

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Καραγιώτη, Αγαθή - Μαρία el
dc.date.accessioned 2018-05-29T05:35:20Z
dc.date.available 2018-05-29T05:35:20Z
dc.date.issued 2018-05-29
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8901
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσχολική αγωγή el
dc.subject Οικογένεια el
dc.subject Προσχολικά κέντρα el
dc.subject Αλλοδαποί μαθητές el
dc.subject Παιδαγωγοί el
dc.title Η ένταξη του παιδιού στο προσχολικό κέντρο el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Καραγιώτη, Α.-Μ., 2009. Η ένταξη του παιδιού στο προσχολικό κέντρο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια το ποσοστό των εργαζόμενων μητέρων έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό , με αποτέλεσμα την αυξανόμενη εγγραφή των βρεφών και των νηπίων σε κέντρα προσχολικής αγωγής. Η μετάβαση του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας στο προσχολικό κέντρο είναι μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή του παιδιού. Σκοπός, της συγγραφής αυτής της εργασίας είναι η ενημέρωση των αναγνωστών για τη μετάβαση και την ένταξη του παιδιού στον κόσμο της προσχολικής αγωγής. Η εργασία αυτή ξεκινά με την ανάπτυξη της προσχολικής αγωγής στον ελλαδικό χώρο και επικεντρώνεται στη μετάβαση του παιδιού στο προσχολικό κέντρο. Στη συνέχεια, αναφερόμαστε στη σχέση οικογένειας- παιδιού και στο ρόλο που καλείται να παίξει η οικογένεια και ο παιδαγωγός στις διαδικασία προσαρμογής και ένταξης του παιδιού, στις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει, αλλά και στην αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών.Επίσης, μπορούμε να ενημερωθούμε για την ένταξη των αλλοδαπών παιδιών στην χώρα μας, αλλά και το κλίμα συνεργασίας που πρέπει να υπάρχει μεταξύ γονιών και παιδαγωγών. Τέλος, μέσα από την εργασία συμπεραίνουμε ότι η μεταβατική αυτή περίοδος είναι ένα μεγάλο βήμα για το παιδί, αλλά με τη βοήθεια της οικογένειας του αλλά και των παιδαγωγών, τα παιδιά μπορούν να ενταχθούν χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα στον ψυχικό τους κόσμο. el
heal.advisorName Βαραγγούλη, Μαρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 52
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics