Η παρούσα εργασία με τίτλο «πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης και υποστήριξης
ξενοδοχειακών μονάδων», έχει ως σκοπό να κατατοπίσει τον αναγνώστη για τη χρήση και τη
λειτουργία τους μέσα σε ενα ξενοδοχείο. Στην αρχή γίνεται μια ιστορική ανασκόπηση ώστε να
αντιληφθεί κανείς την πορεία εξέλιξης του τουρισμού αλλά και των μονάδων κατάλυσης και
δίνονται βασικοί ορισμοί για την κατανόηση της περαιτέρω ανάλυσης. Έπειτα γίνεται η εισαγωγή
στις πληροφοριακές μονάδες και η διάκρισή τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο βλέπουμε την ανάλυση
και το ρόλο των πληροφοριακών συστημάτων μεσα στο ξενοδοχείο και μία συνοπτική παρουσίαση
των πιο διαδεδομένων. Τέλος, παρουσιάζεται μια εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου
ώστε ο αναγνώστης να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για την εικόνα της αγοράς με στατιστικά
στοιχεία και αριθμούς.
The current thesis “Hotel management and support Information Systems” aims to act as a guide
for the uses of modern information systems in the hotels’ everyday activity . It presents in brief ,
historical data and basic definitions .It identifies and classifies the types and application of modern
information systems in the field. In chapter four , the most popular hotel management information
systems are presented. Finally a quantitative research is presented based on the statistical
elaboration of a number of clomain –specific questionaires.