Abstract:
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάδειξη της σημασίας των δημοσίων σχέσεων για την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος μιας χώρας, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την Ελλάδα και του Warsaw Tourist Office για την Βαρσονία (Πολωνία). Για τον σκοπό αυτό συγκεντρώσαμε υλικό και πληροφορίες κάνοντας μια πρωτογενή αλλά και δευτερογενή έρευνα. Η δευτορογενή έρευνα περιέχει υλικό από βιβλία, συνεντεύξεις με υπευθύνους δημόσιων σχέσεων και ηλεκτρονικές πηγές ενώ η πρωτογενής έρευνα περιέχει πληροφορίες που έχουν συλλεχτεί μέσω δειγματοληψίας με την χρήση ερωτηματολογίων.
Συγκεκριμένα για την έρευνα μας σχετικά με τις δημόσιες σχέσεις για τον τουρισμό της Βαρσοβίας αποστείλαμε ερωτηματολόγια κλειστού τύπου σε διάφορα ξενοδοχεία που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Την ίδια διαδικασία ακολουθήσαμε και για την έρευνα μας σχετικά με τις δημόσιες σχέσεις για τον τουρισμό της Ελλάδας.