Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κυρεζή, Αθανασία el
dc.date.accessioned 2018-03-16T11:55:23Z
dc.date.available 2018-03-16T11:55:23Z
dc.date.issued 2018-03-16
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8578
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσχολική αγωγή el
dc.subject Προγράμματα προσχολικής αγωγής el
dc.subject Διαθεματικότητα el
dc.title Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2007
heal.bibliographicCitation Κυρεζή, Αθ., 2007. Σύγχρονοι μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης στην προσχολική αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Το τέλος του αιώνα μας σημαδεύτηκε με την καθολική αναγνώριση και τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας στην ανάπτυξη και τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ανθρώπου. Παγκοσμίως παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον για την προσχολική αγωγή. Οι παραδοσιακοί στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης έχουν αναθεωρηθεί και συνεχώς διαμορφώνονται νέα προγράμματα και μέθοδοι διδακτικής προσέγγισης. Μέσα σε αυτή τη ραγδαία εξέλιξη της προσχολικής εκπαίδευσης, γίνεται όλο και πιο σαφής, η ανάγκη για ποιοτική αναβάθμιση του έργου που επιτελείται στα προσχολικά κέντρα (Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία). Η ποιοτική προσχολική αγωγή είναι πρωταρχικό μέλημα όλων μας και περισσότερο αυτών που εμπλέκονται άμεσα. Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος διαπαιδαγώγησης και εκπαίδευσης, η παιδαγωγός οφείλει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καταρτισμένη και ενημερωμένη. Όσο αρτιότερη κατάρτιση και βαθύτερη συναίσθηση έχει η παιδαγωγός για το έργο της τόσο μικρότερο θα είναι το χάσμα μεταξύ των στόχων της προσχολικής εκπαίδευσης και των προγραμμάτων που υπάρχουν για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης δεν είναι το αναλυτικό ή όποιο άλλο πρόγραμμα υφίσταται, ούτε η αξιολόγηση των μεθόδων. Το βασικό συστατικό της εκπαίδευσης είναι η αμφίδρομη σχέση που θ’ αναπτύξει η παιδαγωγός με τα μικρά παιδιά. el
heal.advisorName Βαραγγούλη, Μαίρη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 114
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics