Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Έρευνα marketing και αξία του ερωτηματολογίου.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Προφίρ, Γιάννα el
dc.date.accessioned 2018-03-13T15:25:02Z
dc.date.available 2018-03-13T15:25:02Z
dc.date.issued 2018-03-13
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8571
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Έρευνα el
dc.subject Research el
dc.subject Ερωτηματολόγιο el
dc.subject Questionnaire el
dc.title Έρευνα marketing και αξία του ερωτηματολογίου. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1537 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018-03-13
heal.bibliographicCitation Προφίρ,Γ. ,2018.Έρευνα marketing και αξία του ερωτηματολογίου. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Σύμφωνα με τον Malhotra, et al (2003), όταν αναφερόμαστε στην αγορά, εννοούμε ουσιαστικά την διαδικασία σχεδίασης και εκτέλεσης της προώθησης, της τιμολόγησης και της παρουσίασης ιδεών που αφορούν είτε υπηρεσίες, είτε προϊόντα, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στο να ικανοποιηθούν οι καταναλωτικές προσωπικότητες. Οι προσωπικότητες αυτές μπορεί να είναι ατομικές, όπως είναι για παράδειγμα οι πελάτες λιανικής, ή οργανισμοί όπως οι εταιρείες του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Οι Craig και Douglas (2005) τόνισαν σχετικά με τις αρχές της αγοράς ότι , υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις ή αλλιώς κάποιοι προσανατολισμοί. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν προσανατολισμοί που αφορούν τον καταναλωτή, τον στόχο και το σύστημα γενικότερα. Το τμήμα marketing είναι επιφορτισμένο με το να αναπτύξει την κατάλληλη στρατηγική που θα είναι απολύτως προσανατολισμένη στις ανάγκες της αγοράς που στοχεύει ο οργανισμός. Άλλωστε το μείγμα marketing σχεδιάζεται έτσι ώστε το προϊόν ή η υπηρεσία να καταλήγει με απόλυτη επιτυχία στην επιλεγμένη ομάδα καταναλωτών, μέσω του κατάλληλου συνδυασμού ποιότητας προϊόντος, τιμής και προωθητικής ενέργειας. Ο Zaltman (1997) κατέγραψε ότι, η έρευνα marketing διαφέρει από την έρευνα αγοράς και γι αυτό τον λόγο θα πρέπει να αποφεύγεται ο μεταξύ τους συσχετισμός. Η έρευνα αγοράς αποτελεί ουσιαστικά μία συνιστώσα της έρευνας marketing, αφού ασχολείται με συγκεκριμένες ομάδες – στόχους. Η έρευνα marketing αφορά την γενικότερη μελέτη ευκαιριών και προβλημάτων, ενώ συμπεριλαμβάνει έρευνες αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, προβλέψεις πωλήσεων των αγαθών ανά περιοχή, ερωτηματολόγια προτίμησης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και μικρότερες έρευνες αγοράς. Επιπροσθέτως, δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τους τελικούς καταναλωτές, σχετικά με το τι σκέφτονται, τι νιώθουν ή τι πιστεύουν για το προϊόν ή την υπηρεσία που χρησιμοποιούν. el
heal.advisorName Πολυξένη, Γιώτη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 56
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics