Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και οι επιπτώσεις του στις επιχειρήσεις

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Λοράνδος, Δημήτριος el
dc.date.accessioned 2018-03-12T09:37:53Z
dc.date.available 2018-03-12T09:37:53Z
dc.date.issued 2018-03-12
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8561
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.title Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και οι επιπτώσεις του στις επιχειρήσεις el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1531 el
heal.classification Ηλεκτονικό εμπόριο el
heal.classification E-commerce el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2018-01-18
heal.bibliographicCitation Λοράνδος,Δ. ,2018.Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και οι επιπτώσεις του στις επιχειρήσεις.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Το διαδίκτυο και η ευεργετική του παρουσία, μέσω των ΤΠΕ, αρχικά έγιναν αντιληπτά στο εξωτερικό και σύντομα έγιναν γνωστά και στην Ελλάδα. Σήμερα, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου(e-commerce) έχει επιτευχθεί η χρονικά και τοπικά απελευθερωμένη ανταλλαγή αγαθών και υπηρεσιών. Με μικρό κόστος και δίχως να υπάρχουν δαπάνες συναλλαγής πραγματοποιείται μεγάλος όγκος συναλλαγών μέσω των υπερλεωφόρων της πληροφορίας(informationsuperhighway),(BrederH., BusseK.P.:2005, σ. 16-50). Άλλωστε οι ΤΠΕ αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς είναι ευρέως διαδεδομένες και χρησιμοποιούνται όχι μόνο μέσω Η/Υ, αλλά και μέσω κινητού, ή και με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Με τον τρόπο αυτόν επιτυγχάνονται πιο γρήγορες, πιο οικονομικές και άμεσες συναλλαγές, καθώς η επιχείρηση με τη χρήση του CRM (customer relationship marketing), δύναται να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή αξία του πελάτη για την ίδια και να αυξήσει τοιουτοτρόπως την απόδοση των κερδών της (life-timevalue). Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η αλήθεια πως ευνοεί επιχειρήσεις, που εμπορεύονται βιομηχανοποιημένα προϊόντα. Κι αυτό γιατί η κατηγορία αυτή δεν απαιτεί να δοκιμαστεί το προϊόν (π.χ. εισιτήρια, βιβλία). Καταλυτικό βέβαια ρόλο στην αποτελεσματικότητα και τη συνολική του παρουσία διαδραματίζουν: • οι επιχειρήσεις • οι υπηρεσίες • η απόσταση • η επικοινωνία. Όσον αφορά τη διάρθρωση της εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ιστορική αναδρομή και ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με το διαχωρισμό του σε είδη και τον καθορισμό των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων του. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η ισχύουσα οικονομική κατάσταση, την οποία βιώνει η χώρα μας και πως το νέο μοντέλο επιχειρείν αναδύθηκε ως αναγκαία λύση στην όλη οικονομική αναταραχή. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται οι προϋποθέσεις μιας αποτελεσματικής παρουσίας στο διαδίκτυο και μελετώνται κάποια παραδείγματα σχεδιασμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο, εξετάζονται οι θετικές και οι αρνητικές επιρροές του καινούργιου αυτού μοντέλου επιχειρηματικότητας. Το πέμπτο κεφάλαιο απαρτίζεται από τα συμπεράσματα, που προέκυψαν από την έρευνα, καθώς και αφορμές για περαιτέρω σκέψη και έρευνα. el
heal.advisorName Κιτσαντάς, Θωμάς el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 59
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics