Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η έννοια της εικαστικής αγωγής στα κανονικά και αποκλίνοντα παιδιά

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Αγγελίδου, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Λαϊνίδου, Ξανθούλα el
dc.date.accessioned 2018-03-07T08:43:43Z
dc.date.available 2018-03-07T08:43:43Z
dc.date.issued 2018-03-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8547
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Καλλιτεχνική αγωγή el
dc.subject Ζωγραφική el
dc.subject Εικαστική αγωγή el
dc.subject Νοητική υστέρηση el
dc.title Η έννοια της εικαστικής αγωγής στα κανονικά και αποκλίνοντα παιδιά el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων el
heal.classification Αισθητική el
heal.classification Άτομα με αναπηρίες el
heal.classification Ειδική αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Αγγελίδου, Α. & Λαϊνίδου, Ξ., 2007. Η έννοια της εικαστικής αγωγής στα κανονικά και αποκλίνοντα παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Όποιες και αν είναι οι διαφορές τους στο ανάστημα, στο χρώμα, στο φύλο ή στην ιδιοσυγκρασία, οποιεσδήποτε διαφορές κι αν έχουν ανάμεσά τους, στις δεξιότητες ή στις ικανότητές τους, τα παιδιά έχουν όμοιες ανάγκες για αγάπη, σεβασμό, φροντίδα και σημασία. Κάθε παιδί έχει τη δική του προσωπικότητα, τα δικά του δυνατά και αδύνατα σημεία. Το παιδί είναι ένα αναπτυσσόμενο άτομο που χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα και υποστηρικτικό περιβάλλον προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ξεχωριστές του ανάγκες και να προχωρήσει θετικά η πορεία ανάπτυξής του1. Το παιδί με νοητική υστέρηση είναι όποιο: 1. Εξαιτίας κάποιας βλάβης παρουσιάζει αντίστοιχες επιβαρύνσεις στις λειτουργίες του, 2. ώστε αυτό στο πλαίσιο της ζωής του- και με βάση τις αξίες και τους κανόνες που ισχύουν στο περιβάλλον γι΄ αυτό και για τα συναρτώμενα με αυτό πρόσωπα-, 3. μόνο κάτω από ασυνήθιστες συνθήκες βιώνει μια αξιοπρεπή και ευτυχισμένη ζωή (αυτό επιτυγχάνεται μέσω πολιτιστικής συμμετοχής, προσωπικό αυτοκαθορισμό και κοινωνικό συγκαθορισμό) 4. και επομένως πρέπει να μάθει να κρίνει εκείνες τις αξίες και τους κανόνες ανάλογα με τις δυσλειτουργίες του, ενώ παράλληλα να συμμετέχει ενεργά στην αλλαγή των όρων δημιουργίας τους2. Το θέμα αυτής της βιβλιογραφικής και ερευνητικής ανασκόπησης αφορά τα παιδιά, την τέχνη και την ανάπτυξή τους, και αποτελεί απόσταγμα των σκέψεων και των απόψεών μας. Αναφέρεται στον τρόπο που αναπτύσσονται μέσα από καλλιτεχνικές εμπειρίες, καθώς και στο πως μπορούμε να τα βοηθήσουμε να εξελιχθούν με υγιή και θεραπευτικό τρόπο. Επίσης αφορά την ανάπτυξη μέσω της τέχνης και, ιδίως, μέσω των εικαστικών, παρότι και οι άλλες μορφές τέχνης θεωρούνται, εξίσου, πολύτιμοι σύμμαχοι. Θα ασχοληθούμε με το πώς δεχόμαστε την τέχνη, πως δεχόμαστε τα έργα που έχουμε δημιουργήσει εμείς οι ίδιοι ή οι άλλοι. Κυρίως όμως, θα ασχοληθούμε με έργα που φτιάχνουν τα παιδιά με διάφορα υλικά, δηλαδή με τη διαδικασία και το αποτέλεσμα της συνάντησης ενός παιδιού με τα υλικά της χειροτεχνίας. el
heal.advisorName Παπασπύρου, Σπυρίδων el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 139
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics