Show simple item record

dc.contributor.author Αργυρού, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Δήμου, Χρυσούλα el
dc.date.accessioned 2018-03-07T08:42:36Z
dc.date.available 2018-03-07T08:42:36Z
dc.date.issued 2018-03-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8539
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Χειροτεχνία el
dc.subject Γλυπτική el
dc.subject Ζωγραφική el
dc.subject Αισθητική αγωγή el
dc.title Η χειροτεχνία στην προσχολική αγωγή el
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Αργυρού, Α. & Δήμου, Χ., 2006. Η Χειροτεχνία στην προσχολική Αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η χειροτεχνική δραστηριότητα είναι χαρακτηριστική των απασχολήσεων των παιδιών σε όλες τις χώρες και όλες τις εποχές. Αυξάνοντας την χειροτεχνική επιδεξιότητα των παιδιών με κατάλληλες δραστηριότ ητες, τα ελευθερώνουμε από εμπόδια που οφείλονται στην απειρία τους, τα κάνουμε πιο ανεξάρτητα και αυξάνουμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν το παιδί χειρίζεται τα διάφορα υλικά, δοκιμάζει τους όγκους, τα σχήματα, τις δυνατότητες που υπάρχουν και που αφήνουν τα προσωπικά τους σημάδια επάνω τους, να δώσουν τη μορφή που θέλουν σ’ ένα όμορφο υλικό. Το παιχνίδι με το νερό, το χιόνι, την άμμο, το χώμα ή το ζυμάρι αποτελούν εμπειρίες «χειραγώγησης» που αποκτά κάθε παιδί πριν φτάσει στο σχολείο. Εμπειρίες που είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τη διαμόρφωση των εννοιών της μορφής, του όγκου, της κατασκευής κτλ. Οι πιο εποικοδομητικές και συντονισμένες χειροτεχνικές δραστηριότητες είναι αυτές που διεξάγονται κατά διαστήματα μέσα στην αίθουσα του νηπιαγωγείου. Η χειροτεχνική απασχόληση προάγει την αγάπη και την εκτίμηση προς την εργασία του χεριού. Η χειροτεχνία ανταποκρίνεται στην ανάγκη του παιδιού για δράση και δίνει ικανοποίηση στην επιθυμία του να δημιουργήσει. Όσο ατελή και αν είναι τα δημιουργήματά του, δεν παύουν να είναι δικά του έργα που το κάνουν να αισθάνεται υπερήφανο γι’ αυτά. Πραγματικά πρόκειται για μια αγωγή για την ομορφιά, που είναι αναπόσπαστο μέρος της ηθικής αγωγής, αφού καταλήγει στο να καλλιεργεί το γούστο, να διαμορφώνει την κρίση, να λεπτύνει τη νοητική ικανότητα και να εμπλουτίζει τη φαντασία του παιδιού. el
heal.advisorName Μπερούκας, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 67 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics