Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η ένταξη των παιδιών με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μάστορα, Γεωργία el
dc.contributor.author Παππά, Βασιλική el
dc.date.accessioned 2018-03-07T08:40:03Z
dc.date.available 2018-03-07T08:40:03Z
dc.date.issued 2018-03-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8529
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προβλήματα ομιλίας el
dc.subject Διαγνωστικά εργαλεία el
dc.subject Προσχολική ηλικία el
dc.subject Ομιλία el
dc.subject Γλωσσική ανάπτυξη el
dc.subject Διαταραχές ομιλίας και λόγου el
dc.subject Συμβουλευτική γονέων el
dc.title Η ένταξη των παιδιών με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Δυσκολίες στη ροή του λόγου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Μάστορα, Γ. & Παππά, Β., 2006. Η ένταξη των παιδιών με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Τα παιδιά μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής τους κατακτούν τη γλώσσα της κοινότητας στην οποία ζουν και αναπτύσσονται. Η κατάκτηση αυτή γίνεται σταδιακά ακολουθώντας μια συγκεκριμένη αναπτυξιακή πορεία και μπορεί να συμβάλλει στην αλματώδη ανάπτυξη της σκέψης και του ψυχισμού. (Mitchell. P, 2002) Ποια είναι η γλωσσική ανάπτυξη στα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού; Ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν; Τι διαταραχές μπορούν να εμφανιστούν και ποια προβλήματα λόγου υπάρχουν; Τέτοιου είδους ερωτήματα θα απαντηθούν στα επόμενα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την γλωσσική εξέλιξη και τα στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης. Καθώς και για το πώς αναπτύσσει το παιδί τη γλώσσα του κατά την βρεφική αλλά και κατά την νηπιακή ηλικία. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου θα δούμε το πώς αποκτά το παιδί τη γλώσσα του και την έναρξη ομιλίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αρχίζουμε με τα προβλήματα ομιλίας και λόγου και συνεχίζουμε με τη διαφοροποίηση των διαταραχών προφορικού και γραπτού λόγου. Αναφερόμαστε στην εξελικτική γλωσσική διαταραχή, τις συνοδές διαταραχές του λόγου αλλά και τις ενδείξεις που απαιτούν την έγκαιρη μεσολάβηση του ειδικού. Τελευταίο υποκεφάλαιο είναι τα προβλήματα στην εξέλιξη του λόγου λόγω νοητικής καθυστέρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να διασαφηνίσουμε τα αίτια διαταραχών του λόγου και ποιοι είναι οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη του βρέφους. Τέλος, σημαντική θέση κατέχει η διγλωσσία η οποία επηρεάζει αρκετά τη γλωσσική ανάπτυξη. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην ένταξη του παιδιού με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό. Επιπλέον παραθέτουμε ποιοι είναι οι ρόλοι του/της βρεφονηπιοκόμου και του λογοθεραπευτή και κατά πόσο συμβάλουν στη σωστή γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού. Το πέμπτο και τελευταίο μας κεφάλαιο περιλαμβάνει τον επίλογο και την βιβλιογραφία την οποία χρησιμοποιήσαμε για την πτυχιακή μας εργασία. el
heal.advisorName Τσίκα, Ευφροσύνη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 70
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics