Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Παναούρη, Νίκη el
dc.date.accessioned 2018-03-01T14:52:02Z
dc.date.available 2018-03-01T14:52:02Z
dc.date.issued 2018-03-01
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8476
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τυφλά παιδιά el
dc.subject Κωφά παιδιά el
dc.subject Παιδιά με αναπηρίες el
dc.subject Αυτιστικά παιδιά el
dc.subject Παιδιά με ειδικές ανάγκες el
dc.title Η παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία. el
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.classification Άτομα με αναπηρίες el
heal.classification Ειδική αγωγή el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2004
heal.bibliographicCitation Παναούρη, Ν., 2004. Η Παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η εργασία αυτή, αναφέρεται στα παιδιά με ειδικές ικανότητες καθώς επίσης και στους διάφορους τρόπους παιδαγωγικής αντιμετώπισης των παιδιών αυτών και σκοπός της είναι η ευαισθητοποίηση κάθε ανθρώπου που θα πέσει στα χέρια του! Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρω τους διάφορους ορισμούς που διατυπώθηκαν κατά καιρούς από διάφορους επιστήμονες για την ειδική αγωγή και στη συνέχεια κάνω μια ιστορική αναδρομή γι αυτήν. Στη συνέχεια, στο δεύτερο και μεγαλύτερο κεφάλαιο αναλύω τις κατηγορίες παιδιών με ειδικές ικανότητες καθώς επίσης και στην ειδική αγωγή που πρέπει να δέχονται. Οι κατηγορίες αυτές είναι: παιδιά με τύφλωση, με κώφωση, με σωματική αναπηρία, με διαταραχές λόγου, μάθησης, συμπεριφοράς, με αυτιστική διαταραχή και με νοητική ανεπάρκεια. Στο τρίτο και σημαντικότερο κεφάλαιο αναλύω τους τρόπους παιδαγωγικής αντιμετώπισης οι οποίοι είναι: το παιχνίδι, οι τέχνες, τα εικαστικά και η μουσική (μουσικοθεραπεία). Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύω τις έννοιες τις ενσωμάτωσης και της ένταξης των παιδιών με ειδικές ικανότητες και στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρω την κατάσταση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα και τα ειδικά νηπιαγωγεία και τα ειδικά σχολεία της Ελλάδας. Τέλος, αναφέρω τις στάσεις απέναντι στα παιδιά με ειδικές ικανότητες. Πρώτα αναφέρεται η στάση των γονιών ειδικών παιδιών στη συνέχεια αναφέρω τις στάσεις και κλίνει η εργασία με την προσωπική μου άποψη el
heal.advisorName Καινούργιου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 145 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics