Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον παιδικό σταθμό

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Καρυδά, Ναταλία el
dc.date.accessioned 2018-01-15T07:26:18Z
dc.date.available 2018-01-15T07:26:18Z
dc.date.issued 2018-01-15
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/8312
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αισθητική αγωγή el
dc.subject Χειροτεχνία el
dc.subject Ζωγραφική el
dc.subject Πλαστική el
dc.subject Κολάζ el
dc.title Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον παιδικό σταθμό el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2008
heal.bibliographicCitation Καρυδά, Ν., 2008. Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι “Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον Παιδικό Σταθμό”. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικά στην αισθητική αγωγή. Γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια και την εφαρμογή της στην προσχολική ηλικία ενώ συνεχίζει με τους στόχους και τα μέσα διεξαγωγής της στον παιδικό σταθμό. Το κεφάλαιο τελειώνει με τους παράγοντες και της σημασία της αισθητικής αγωγής στο παιδί της νηπιακής ηλικίας και τον παιδικό σταθμό γενικότερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο η εργασία γίνεται λίγο πιο συγκεκριμένη και αναφέρεται έτσι στη χειροτεχνία εξηγώντας τη σημασία και τον σκοπό της, ενώ συνεχίζει μιλώντας για την εισαγωγή των παιδιών στο σκοπό της αλλά και για την οργάνωση της διδασκαλίας γενικότερα. Έτσι αφού ο αναγνώστης ενημερωθεί για την χειροτεχνία μαθαίνει στη συνέχεια για τη μέθοδο σωστής εφαρμογής της στα νήπια. Το κεφάλαιο τελειώνει με την αναφορά των τεχνικών χειροτεχνίας περιληπτικά καθώς επίσης και με τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει κάποιος που ασχολείται με τη χειροτεχνία. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί αλυσίδα των δύο πρώτων, μιας και τα δένει μεταξύ τους με τρόπο τέτοιο, ώστε οι δύο όροι να ταιριάξουν μαζί σε ένα τίτλο. Γι’ αυτό το λόγο, το τρίτο κεφάλαιο ονομάζεται «Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής». Για να κατανοήσει ο αναγνώστης τη σπουδαιότητα του όρου αυτού, γίνεται λεπτομερής αναφορά στους δύο μεγάλους εισηγητές των χειροτεχνικών εργασιών ως μέσο αισθητικής αγωγής στην προσχολική εκπαίδευση, τους Friedrich Froebel και Maria Montessori. Και φυσικά για την κατανόηση και εμπέδωση όλων των παραπάνω, αλλά και για να ανακαλύψει ο αναγνώστης την πραγματική μαγεία της χειροτεχνίας, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται καταγραφή και λεπτομερής ανάλυση των σπουδαιότερων και περισσότερο διαδεδομένων στην προσχολική εκπαίδευση, τεχνικών και ειδών χειροτεχνίας, μιας και χωρίς το πρακτικό κομμάτι, η θεωρία που προηγείται και συνεπώς και η εργασία θεωρούνται μισές. el
heal.advisorName Μπερούκας, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 118
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics