Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Σχεδιασμός και υλοποίηση παρεμβατικών προγραμμάτων με στόχο τη βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης παιδιών με σύνδρομο Asperger

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γκρίτζαλη, Αριστέα el
dc.date.accessioned 2014-07-18T09:49:38Z
dc.date.available 2014-07-18T09:49:38Z
dc.date.issued 2014-07-18
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/770
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σύνδρομο Asperger el
dc.subject Παρεμβατικά προγράμματα el
dc.subject Παιδιά el
dc.subject Αυτισμός el
dc.subject Συναισθηματική αγωγή el
dc.subject Θεραπευτικές παρεμβάσεις el
dc.subject Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις el
dc.title Σχεδιασμός και υλοποίηση παρεμβατικών προγραμμάτων με στόχο τη βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης παιδιών με σύνδρομο Asperger el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Άσπεργκερ σύνδρομο el
heal.classification Αυτιστικά παιδιά el
heal.classification Συναισθηματική νοημοσύνη el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2012
heal.abstract Η μελέτη της παρούσας εργασίας αναφέρεται στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και συγκεκριμένα στην Αυτιστική Διαταραχή και το Σύνδρομο Asperger. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η φύση του Αυτισμού, τα χαρακτηριστικά του συνδρόμου, η αιτιοπαθογένεια, οι παράγοντες εμφάνισης της νόσου, τα επιδημιολογικά στοιχεία, τα διαγνωστικά κριτήρια, η πρόγνωση καθώς και η θεραπευτική αντιμετώπιση του αυτιστικού φάσματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του συνδρόμου Asperger, τους παράγοντες εμφάνισης της νόσου, την διάγνωση, την θεραπεία, τα προγνωστικά στοιχεία και τέλος παραθέτουμε εκπαιδευτικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς με στόχο την ενίσχυση και βελτίωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που εμφανίζουν τα παιδια με σύνδρομο Asperger. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας μας γνωστοποιούμε τη σημασία και την θετική επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Αναφέρουμε τρόπους ενίσχυσης της συναισθηματικής αγωγής στο σχολικό πλαίσιο μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων από τους παιδαγωγούς και τους γονείς. Επίσης, αναλύουμε την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών παραθέτοντας ερευνητικά δεδομένα και παρεμβατικά προγράμματα και σχεδιάζουμε εκπαιδευτικά προγράμματα και στρατηγικές ενίσχυσης για τους εκπαιδευτικούς σε παιδιά με σύνδρομο Asperger. el
heal.advisorName Κουτσομπίνα, Βασιλική el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 111
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics