Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Στρατηγική ανάπτυξης τουρισμού: μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Δρακοπούλου, Μαρίνα el
dc.contributor.author Δευτεραίου, Κυριακή - Αικατερίνη el
dc.date.accessioned 2017-10-31T11:13:00Z
dc.date.available 2017-10-31T11:13:00Z
dc.date.issued 2017-10-31
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/7695
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Στρατηγική el
dc.subject Στρατηγικό μάνατζμεντ el
dc.subject Στόχοι el
dc.subject Τεχνικές μάρκετινγκ el
dc.title Στρατηγική ανάπτυξης τουρισμού: μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής FIN -- Α/Α 0405 el
heal.classification Τουρισμός -- Ελλάδα el
heal.classification Στρατηγικός σχεδιασμός el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2017
heal.bibliographicCitation Δρακοπούλου, Μ. & Δευτεραίου, Κ. - Α., 2017. Στρατηγική ανάπτυξης τουρισμού: μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τη στρατηγική ανάπτυξη του τουρισμού, μελετώντας διάφορων κατηγοριών ξενοδοχεία σε δύο πόλεις, την Καλαμάτα και τη Λευκάδα. Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που αποδέχονται εύκολα το προϊόν της και μπορεί να τους εξυπηρετήσει καλύτερα, πρέπει να διαχωρίσει την αγορά σε τμήματα, προσδιορίζοντας τα τμήματα των πελατών, στα οποία η επιχείρηση πρέπει να επικεντρωθεί ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα μελετήσουμε την έννοια του τουριστικού φαινομένου, τον ορισμό του και τα είδη του. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλύσουμε βασικές έννοιες της Στρατηγικής, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο, θα ασχοληθούμε με τις διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τις πρακτικές διοίκησης. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, θα γίνει αναφορά στη μελέτη περιπτώσεων επιχειρήσεων που ανήκουν στον ξενοδοχειακό κλάδο, προκειμένου να διασαφηνιστεί ο τρόπος λειτουργίας τους, και γενικότερα οι στρατηγικές μέθοδοι που χρησιμοποιούν για την ανάπτυξη και βιωσιμότητά τους. el
heal.abstract The purpose of this paper is to present the strategic development of tourism by studying various categories of hotels in two cities, Kalamata and Lefkada. In the tourist and hotel market, a particular approach of buyers is required. A hotel unit is unable to effectively serve the market as a whole. Thus, in order to distinguish customers who easily accept its product and can serve it better, it must separate the market into segments, identifying the customer segments, to which the business should focus to meet their needs. In the first chapter, we will study the concept of tourism phenomenon, its definition and its species. Then, in the second chapter, we will analyze key concepts of the Strategy, while in the third chapter, we will deal with various marketing techniques in hotel business and management practices. In the fourth and final chapter, we will refer to the case study of companies belonging to the hotel industry in order to clarify their mode of operation and more generally the strategic methods they use for their development and sustainability. en
heal.advisorName Τριάρχη, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Παππά, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Αναγνωστάκης, Αριστείδης el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 102
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics