dc.contributor.author | Κοτρώτσου, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Πιπιλή, Ειρήνη | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-18T08:20:12Z | |
dc.date.available | 2014-07-18T08:20:12Z | |
dc.date.issued | 2014-07-18 | |
dc.identifier.uri | http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/765 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έντυπο παιδαγωγικό υλικό | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικό παιδαγωγικό υλικό | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Μάθηση | el |
dc.subject | Μαθηματικά | el |
dc.title | Αξιολόγηση ενός έντυπου και ενός ηλεκτρονικού παιδαγωγικού υλικού. Μαθητικές έννοιες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | |
heal.abstract | Τα μήκη κύματος της εργασίας κινούνται ανάμεσα στους δύο αντιμαχόμενους όρους του έντυπου και του ηλεκτρονικού παιδαγωγικού υλικού. Εξετάζεται το κατά πόσο τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κατέχουν τις διάφορες έννοιες των Μαθηματικών. Στην αρχή παρατίθενται οι δύο αυτοί όροι για να πραγματοποιηθεί στη συνέχεια αξιολόγηση με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το πιο από τα δύο είναι επικρατέστερο ή αν είναι απαραίτητα και τα δύο για την ολοκλήρωση της μάθησης. Για να διεξαχθούν τα συμπεράσματα χρησιμοποιήθηκαν επιστημονικά ευρήματα διάφορες έρευνες καθώς και απόψεις διακεκριμένων επιστημόνων του χώρου. | el |
heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | |
heal.numberOfPages | 123 | |
heal.fullTextAvailability | true |
The following license files are associated with this item: