Abstract:
Τα μήκη κύματος της εργασίας κινούνται ανάμεσα στους δύο αντιμαχόμενους όρους του έντυπου και του ηλεκτρονικού παιδαγωγικού υλικού. Εξετάζεται το κατά
πόσο τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κατέχουν τις διάφορες έννοιες των
Μαθηματικών. Στην αρχή παρατίθενται οι δύο αυτοί όροι για να πραγματοποιηθεί στη συνέχεια αξιολόγηση με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το πιο από τα δύο είναι επικρατέστερο ή αν είναι απαραίτητα και τα δύο για την ολοκλήρωση της μάθησης. Για να διεξαχθούν τα συμπεράσματα
χρησιμοποιήθηκαν επιστημονικά ευρήματα διάφορες έρευνες καθώς και απόψεις διακεκριμένων επιστημόνων του χώρου.