Abstract:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει τίτλο «Ηλεκτρονικές διαγνωστικές διαδικασίες σε παιδιά με υποψία γνωστικών & μαθησιακών ελλειμμάτων». Μελετά τη χρήση δύο ηλεκτρονικών διαγνωστικών εργαλείων: του ΑΠΛό, για την προσχολική και πρώτη
σχολική ηλικία, και του Λάμδα Τεστ για τις τάξεις Β' Δημοτικού ως και Β'
Γυμνασίου. Αναλύονται θεωρητικά ζητήματα που σχετίζονται με τη θεματική της εργασίας και επικεντρώνεται στην καταγραφή, κωδικοποίηση και ομαδοποίηση των ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων των διαγνωστικών αυτών εργαλείων έπειτα από
την εφαρμογή τους. Στόχος αυτής της ερευνητικής πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των διαγνωστικών εργαλείων σε λογοπαθολογικά περιστατικά και η σημασία τους στην αξιολόγηση. Το δείγμα της έρευνας είναι 50 παιδιά από 3 -7 ετών που προσήλθαν για λογοθεραπευτική αξιολόγηση. Επιπλέον στο δείγμα προστέθηκαν και 58 παιδιά από 7 -11 ετών τυπικής ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα κάλυψαν το
στόχο επιβεβαιώνοντας τη σπουδαιότητα της χρήσης των ηλεκτρονικών
διαγνωστικών εργαλείων στη λογοπαθολογική αξιολόγηση.