Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Γνώσεις και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών για παιδιά με ΔΕΠΥ προσχολικής ηλικίας.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Φλώρου, Ευαγγελία el
dc.date.accessioned 2017-09-18T10:40:03Z
dc.date.available 2017-09-18T10:40:03Z
dc.date.issued 2017-09-18
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/7456
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαταραχές συμπεριφοράς el
dc.subject Ελλειμματική προσοχή el
dc.subject Προσχολική ηλικία el
dc.subject Υπερκινητικότητα el
dc.title Γνώσεις και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών για παιδιά με ΔΕΠΥ προσχολικής ηλικίας. el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότητα el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2017-09-14
heal.bibliographicCitation Φλώρου, Ε., 2017. Γνώσεις και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών για παιδιά με ΔΕΠΥ προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. el
heal.abstract Η Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι η πιο συνηθισμένη διαταραχή της συμπεριφοράς κατά την παιδική ηλικία, παρατηρείται στο 3-7% των παιδιών σχολικής ηλικίας (APA, 2000) ή στο 1−2.9%, ανάλογα με το αν θα εφαρμοστούν τα κριτήρια του Diagnostic and Statistical Manual-IV-textrevised (DSMIV-T) ή τα αυστηρότερα κριτήρια του International Classification of Diseases (ICD-10), αντίστοιχα. Πρόκειται για μια συνήθη συμπεριφορική διαταραχή της παιδικής ηλικίας, η οποία ωστόσο παραμένει και στην ενήλικη ζωή των παιδιών με ΔΕΠΥ, όπως κατέδειξαν μακροχρόνιες μελέτες (Κουμούλα, 2012) Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αναδείξει τις αντιλήψεις και τις γνώσεις γονέων και εκπαιδευτικών πάνω σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Διενεργήθηκε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση σε δημοσιευμένες έρευνες και άρθρα στη βάση google scholar, καθώς και στην ιατρική βάση pubmed., με λέξεις κλειδιά ΔΕΠΥ, disorder, προσχολική ηλικία, γονείς, εκπαιδευτικοί, ADHD, attention deficit, hyperactivity disorder. Τέθηκε χρονικός περιορισμός για τα τελευταία 10 έτη και ή έρευνα βασίστηκε σε ελεύθερα άρθρα (PMC free article). Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύεται ότι το μορφωτικό επίπεδο γονέων και εκπαιδευτικών, η τοποθεσία και οι εξειδικευμένες γνώσεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση της ασθένειας, τόσο στο σχολικό, όσο και στο οικογενειακό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, η συνεχής επιμόρφωση γονέων και εκπαιδευτικών, η εξατομικευμένη παρέμβαση με τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες υγείας, αποτελούν κοινή παραδοχή των επιστημόνων για αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών, με έσχατη επιλογή την φαρμακευτική αντιμετώπιση. el
heal.advisorName Καινούργιου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 81 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics