Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στη διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Καψάλη, Αγγελική el
dc.contributor.author Τάτση, Ειρήνη el
dc.date.accessioned 2017-08-30T06:26:37Z
dc.date.available 2017-08-30T06:26:37Z
dc.date.issued 2017-08-30
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/7307
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρονικοί υπολογιστές el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Προσχολική εκπαίδευση el
dc.subject Γλωσσική ανάπτυξη el
dc.subject Νοητική ανάπτυξη el
dc.title Ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στη διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Καψάλη, Α. & Τάτση, Ε., 2006. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στη διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Το θέμα της παρούσας πτυχιακής, είναι ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος, έγινε με αφορμή το γεγονός της εξέλιξης των νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα της εισαγωγής του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην προσχολική. Η προσχολική ηλικία είναι μια κρίσιμη και ουσιαστική περίοδος για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Επομένως η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή από τα παιδιά της ηλικίας αυτής μας ώθησε να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό. Σε ολόκληρο το μέρος της εργασίας έγινε μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές είναι καλό να υπάρχουν και να χρησιμοποιούνται στις προσχολικές τάξεις. Τα μικρά παιδιά μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή μπορούν να εμπλουτίσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους και να μάθουν με έναν άλλον τρόπο, ο οποίος κινεί ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους. el
heal.advisorName Τάτση, Αρετή el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 93
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics