Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Κριτήρια διαφήμισης των επιχειρήσεων εστίασης του Νομού Πρέβεζας.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Παπαρούνης, Χρήστος el
dc.date.accessioned 2017-08-25T07:37:16Z
dc.date.available 2017-08-25T07:37:16Z
dc.date.issued 2017-08-25
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/7286
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.title Κριτήρια διαφήμισης των επιχειρήσεων εστίασης του Νομού Πρέβεζας. el
dc.title Advertising criteria for catering companies in the Perfecture of Preveza en
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0028 el
heal.classification Διαφήμιση el
heal.classification Διαφήμιση -- Έρευνα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2017
heal.bibliographicCitation Παπαρούνης, Χ., 2017. Κριτήρια διαφήμισης των επιχειρήσεων εστίασης του Νομού Πρέβεζας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο ρόλος της διαφήμισης και ο τρόπος που οι επιχειρηματίες του Νομού Πρέβεζας τον αντιλαμβάνονται. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μέθοδος της ποσοτικής ανάλυσης. Για τις ανάγκες της έρευνας συγκροτήθηκε ένα πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Το δείγμα που μελετήθηκε αφορά τον κλάδο εστίασης του Νομού Πρέβεζας. Αποτελεί μάλιστα την πρώτη και μοναδική ανάλογη μελέτη στην περιοχή. Τα ευρήματα και η επεξεργασία τους προσφέρουν στοιχεία για το πως οι επιχειρηματίες και έμποροι χρησιμοποιούν τη διαφήμιση. Συγχρόνως βγήκαν σημαντικά συμπεράσματα και για τον τρόπο που συμπεριφέρονται ως δέκτες διαφημιστικών μηνυμάτων αλλά και ως διαφημιζόμενοι.. Σημαντικά είναι και τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε ως προς την διαφορετικότητα αντιμετώπισης της διαφήμισης ανάλογα με ηλικιακά και μορφωτικά χαρακτηριστικά. el
heal.abstract Τhe present study explores the role of advertising and the way entrepreneurs in the Prefecture of Preveza understand it. The research method used is the method of quantitative analysis. An original questionnaire was set up for research purposes. The sample studied focuses on Preveza as an area of concern. It is the first and only relevant study in the region. Findings and processing provide information on how entrepreneurs and merchants use advertising. Furthermore, important conclusions are drawn on how they behave as advertising recipients as well as advertisers. To do that, data have been collected on the diversity of addressing advertising, based on age and educational characteristics attributes. en
heal.advisorName Ναξάκης, Χαρίλαος el
heal.committeeMemberName Διακομιχάλης, Μιχαήλ el
heal.committeeMemberName Καραμάνης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 111
heal.fullTextAvailability true
dc.contributor.master ΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμη el


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics