Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Το υπερκινητικό παιδί και η συμπεριφορά του στο σχολικό περιβάλλον

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γοντίδου, Σουλτάνα el
dc.date.accessioned 2017-07-17T07:40:01Z
dc.date.available 2017-07-17T07:40:01Z
dc.date.issued 2017-07-17
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/7245
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Υπερκινητικότητα el
dc.subject Υπερκινητικά παιδιά el
dc.title Το υπερκινητικό παιδί και η συμπεριφορά του στο σχολικό περιβάλλον el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.classification Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότητα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2003
heal.bibliographicCitation Γοντίδου, Σ., 2003. Το υπερκινητικό παιδί και η συμπεριφορά του στο σχολικό περιβάλλον. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. el
heal.abstract Η εργασία μου αυτή που έχει τον τίτλο «ΤΟ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» αποτελεί προσπάθεια μου να παρουσιασθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπερκινητικό παιδί, η συμπεριφορά του κυρίως στον παιδικό σταθμό καθώς και η επίδραση που ασκείται από τους παιδαγωγούς στην εξέλιξη της προσωπικότητας του. Το σημαντικότερο μέρος αυτής της εργασίας είναι αυτό που αναφέρεται στη συμπεριφορά του υπερκινητικού παιδιού και στη σχέση του με τους παιδαγωγούς. Η πτυχιακή μου εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον ορισμό της υπερκινητικότητας καθώς και τη γενική εικόνα σε συνδυασμό με τα συμπτώματα που παρουσιάζουν τα υπερκινητικά παιδιά. Ακόμη αναφέρθηκα στις μελέτες – έρευνες που διεξήχθησαν όσον αφορά αυτά τα παιδιά και στη συχνότητα εμφάνισης της υπερκινητικότητας. Μικρή αναφορά γίνεται στο κεφάλαιο αυτό και για τη συμπεριφορά των υπερκινητικών παιδιών στο σχολείο και στο σπίτι. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις αιτίες – παράγοντες της υπερκινητικότητας. Επίσης παρουσιάζεται πιο αναλυτικά η συμπεριφορά του υπερκινητικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον καθώς και οι σχέσεις του με τον παιδαγωγό. Ακόμη γίνεται αναφορά στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας του, καθώς και των συναισθηματικών αντιδράσεων του υπερκινητικού παιδιού. Τέλος αναφέρομαι σε κάποια ατυχήματα που συμβαίνουν στα υπερκινητικά παιδιά και στα μειωμένα κίνητρά τους. Κλείνω αυτό το κεφάλαιο με ένα απόσπασμα που σύμφωνα με τη δική μου άποψη αναφέρει πολύ εύστοχα κάποιες επιθυμίες των υπερκινητικών παιδιών από τους παιδαγωγούς τους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει κυρίως την αντιμετώπιση και τα είδη θεραπειών που υπάρχουν για ν’ αντιμετωπιστεί η υπερκινητικότητα. Επίσης παρουσιάζεται η συνεργασία ειδικού-παιδαγωγών καθώς και γονέων-παιδαγωγών. Στο τρίτο κεφάλαιο συμπεριέλαβα και ένα ερωτηματολόγιο καθώς και κάποια δικά μου συμπεράσματα πάνω σ’ αυτό. el
heal.advisorName Πιάνος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 47
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics