Abstract:
Στην παρούσα εργασία εξετάζονται η έννοια, τα στάδια και η σημαντικότητα της στρατηγικής. Επίσης, οι επιχειρηματικές στρατηγικές ανάπτυξης καθώς και διάφορες εναλλακτικές στρατηγικές. Στη συνέχεια λαμβάνει χώρα η ενδελεχής μελέτη του Outsourcing, ένα είδος στρατηγικής κατά το οποίο πραγματοποιείται η ανάθεση εργασιών και υπηρεσιών μιας επιχείρησης σε εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος μπορεί να είναι είτε ένας μεμονωμένος ιδιώτης, είτε μια εταιρία που εξειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Στόχος του είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους της επιχείρησης, μεταφέροντας εργασίες σε περιοχές χαμηλότερου κόστους. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του καθώς και εξετάζεται η κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική και διεθνή αγορά. Για την κατανόηση της θεωρίας, λαμβάνει χώρα η μελέτη περίπτωσης μιας πολύ μεγάλης εταιρίας της HONDA. Στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης παρουσιάζεται η ιστορία της HONDA, και το πώς αυτή, κατάφερε μέσα σε μια δεκαετία (1960-1970) χρησιμοποιώντας την κατάλληλη στρατηγική, να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Αμερική.
Citation:
Ψύλλιας, Αβ., 2012. Επιχειρησιακή στρατηγική & outsourcing: μελέτη μιας περίπτωσης. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.