Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές συμπεριφοράς. Διαδικασία αξιολόγησης μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κληματσίδα, Αικατερίνη el
dc.date.accessioned 2014-07-16T12:27:56Z
dc.date.available 2014-07-16T12:27:56Z
dc.date.issued 2014-07-16
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/716
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μαθησιακές διαταραχές el
dc.subject Διαταραχές συμπεριφοράς el
dc.subject Achenbach en
dc.subject Προβλήματα συμπεριφοράς el
dc.subject Τεστ Achenbach el
dc.subject Έρευνα el
dc.title Μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές συμπεριφοράς. Διαδικασία αξιολόγησης μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.classification Διαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2012
heal.abstract Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά για τις μαθησιακές δυσκολίες, τις διαταραχές συμπεριφοράς, με έμφαση στη διαδικασία αξιολόγησης μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach. Η αξιολόγηση αυτή, αφορά στην συνύπαρξη των παραπάνω διαταραχών. Θεωρητικά, προσεγγίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες και οι διαταραχές συμπεριφοράς, κάνοντας αναφορά στους ορισμούς, στα αίτια, στην ταξινόμηση και συχνότητα τους, στα χαρακτηριστικά τους, τα διαγνωστικά κριτήρια και εργαλεία και τις μορφές αντιμετώπισης τους, καθώς και στις μελλοντικές κατευθύνσεις και προοπτικές. Επίσης, προσεγγίζεται το θέμα της συνύπαρξης των μαθησιακών δυσκολιών και των διαταραχών συμπεριφοράς. Τέλος, γίνεται παρουσίαση του τεστ Achenbach και των αποτελεσμάτων της στατιστικής ανάλυσης των ερωτηματολογίων του, καθώς και των συμπερασμάτων σχετικά με τη χρησιμότητα του τεστ Achenbach. el
heal.abstract In this thesis refers to learning difficulties, behavioral disorders, with emphasis in the evaluation process through the questionnaire Achenbach. This assessment relates to the coexistence of these disorders. Theoretically, approached learning difficulties and behavioral problems, making reference to the definitions, causes, classification and frequency, its characteristics, diagnostic criteria and tools and forms of treatment, as well as future directions and perspectives. Also approached the issue of coexistence of learning disabilities and behavioral disorders. Finally, we present test Achenbach and results of the statistical analysis of the questionnaires, as well as the conclusions about the usefulness of the test Achenbach. en
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 135
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics