Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η επιχειρηματικότητα στα online κοινωνικά δίκτυα:Η περίπτωση του twitter

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Καράμπαλη Μπούντα, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2017-05-26T10:00:27Z
dc.date.available 2017-05-26T10:00:27Z
dc.date.issued 2017-05-26
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6920
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Social Networks el
dc.subject Twitter el
dc.title Η επιχειρηματικότητα στα online κοινωνικά δίκτυα:Η περίπτωση του twitter el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1500 el
heal.classification Επιχειρηματικότητα el
heal.classification Entrepreneurship el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2017-05-25
heal.bibliographicCitation Καράμπαλη-Μπούντα.Γ. , 2017. Η επιχειρηματικότητα στα online κοινωνικά δίκτυα:η περίπτωση του twitter. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (el) el
heal.abstract Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων και γίνεται επίσης μια προσπάθεια ορισμού τους. Κατόπιν, γίνεται αναφορά και μικρή περιγραφή των δημοφιλέστερων κοινωνικών διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων αι πως μπορούν να δράσουν οι επιχειρήσεις σε αυτά. Τέλος, γίνεται αναφορά στους κινδύνους που μπορεί να ενέχει η συμμετοχή μιας επιχείρησης σε ένα κοινωνικό δίκτυο ή η χρήση ενός εσωτερικού δικτύου από μια επιχείρηση, αλλά και αναφορά στα οφέλη που μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή της ιστορίας και λειτουργίας του Twitter. Παρουσιάζουμε το πώς ιδρύθηκε και πως άρχισε να αναπτύσσεται. Δίνεται εκτενής περιγραφή στα χαρακτηριστικά του κοινωνικού αυτού δικτύου, τις δυνατότητες που παρέχει και τα χαρακτηριστικά των χρηστών του. Παρατίθενται επίσης οικονομικά στατιστικά της εταιρίας, που πάρθηκαν από την επίσημη ιστοσελίδα του. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται τα είδη επιχειρηματικότητας που μπορούν να αναπτυχθούν μέσω ενός κοινωνικού δικτύου και ιδιαίτερα του Twitter. Δίνονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί κάποια επιχείρηση να δραστηριοποιηθεί και τέλος επίσημα στατιστικά στοιχεία για την επιχειρηματικότητα στο Twitter παγκοσμίως. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της δραστηριοποίησης τριών ελληνικών επιχειρήσεων στο Twitter, ανάλυση των tweets που κάνουν και του λόγου που χρησιμοποιούν. el
heal.advisorName Βλαχόπουλος, Στέφανος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 67
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics