Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Φωνολογική διαταραχή. Υλικό παρέμβασης για το ζεύγος "θ-φ"

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Αυγουστίνου, Διονυσία el
dc.date.accessioned 2014-07-16T07:39:54Z
dc.date.available 2014-07-16T07:39:54Z
dc.date.issued 2014-07-16
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/691
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Φωνολογικές διαταραχές el
dc.subject Φωνολογική αποκατάσταση el
dc.subject Φωνολογία el
dc.subject Φωνολογική ανάπτυξη el
dc.subject Γλωσσικές διαταραχές el
dc.subject Φωνολογική επίγνωση el
dc.subject Μέταφων τεστ el
dc.title Φωνολογική διαταραχή. Υλικό παρέμβασης για το ζεύγος "θ-φ" el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Φωνητική el
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2013
heal.abstract Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να πληροφορήσει τον αναγνώστη σχετικά με τη φωνολογική διαταραχή καθώς και για τον τρόπο αντιμετώπισης της σε παιδιά με δυσκολίες σε συγκεκριμένα φωνήματα. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη : Το θεωρητικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει τις βιβλιογραφικές επισημάνσεις και το πρακτικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει το υλικό παρέμβασης για παιδιά με δυσκολίες στα φωνήματα ‘θ-φ’. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από τρία κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο, το οποίο ονομάζεται φωνητική και φωνολογία, είναι χωρισμένο σε δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα είναι η φωνητική και η δεύτερη η φωνολογία. Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται εκτενής αναφορά στους δυο αυτούς κλάδους της γλωσσολογίας , καθώς και η σχέση μεταξύ τους .Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη φωνολογική διαταραχή. Στο κεφάλαιο αυτό δίνεται μια ολοκληρωμένη γνώση γύρω από την διαταραχή αυτή. Αρχικά γίνεται αναφορά στον ορισμό, τα αίτια και τα χαρακτηριστικά της, στη συνέχεια στις διαταραχές με τις οποίες θα μπορούσε να συνυπάρχει καθώς και στη διαδικασία της αξιολόγησης. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αφορά τη φωνολογική επίγνωση. Το κεφάλαιο αυτό αναφέρεται στη σχέση της φωνολογικής επίγνωσης και της μάθησης της ανάγνωσης καθώς και τη σχέση της με τη μάθηση της ορθογραφημένης γραφής. Το κεφάλαιο αυτό ολοκληρώνεται με την αναλυτική περιγραφή του ΜέταΦΩΝ τεστ. Το πρακτικό μέρος αποτελεί το υλικό παρέμβασης για παιδιά με φωνολογική διαταραχή στο ζεύγος ‘θ-φ’. Αρχικά γίνεται η εκμάθηση κάθε φωνήματος ξεχωριστά με διάφορες ασκήσεις οι οποίες είναι δομημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τους στόχους που έχουμε θέσει και να είναι προσιτές για το παιδί. Στο τέλος περιλαμβάνονται ασκήσεις για την διάκριση αυτών των δύο φωνημάτων τόσο ακουστικά όσο και οπτικά. el
heal.advisorName Κιορπέ, Χαρά el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 340
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics