Abstract:
Στην, ολοένα και περισσότερο, πολυπολιτισμική κοινωνία στην οποία ζούμε ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με άτομα και ιδεολογίες. Κάποιοι επιλέγουν να λειτουργήσουν σύμφωνα με τα όσα «προστάζουν» οι νόμοι της ισχύουσας κατάστασης, ενώ κάποιοι άλλοι επιλέγουν να ταχθούν αυστηρά απέναντί της. Αυτό που έχει σημασία είναι να βρεθεί η λεγόμενη «χρυσή τομή» για να μπορούμε όλοι να συνυπάρχουμε αρμονικά μεταξύ μας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας με τίτλο «Διαπολιτισμική Οργανωσιακή Επικοινωνία: Η περίπτωση εξυπηρέτησης επιβατών στον αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος» είναι να δούμε ποιοι ήταν οι λόγοι που μας ώθησαν ώστε να αναπτύξουμε το συγκεκριμένο θέμα, τι σημαίνουν οι έννοιες οι οποίες έχουμε αναπτύξει και πώς αυτές συνδέονται με το θέμα μας. Τα αεροδρόμια είναι μέρη με μεγάλο πληθυσμό ανθρώπων και κατά συνέπεια αποτελούν ένα τέλειο παράδειγμα για την θεματολογία μας. Επίσης, θα αναλύσουμε τους τρόπους που χρησιμοποιήσαμε για να εξάγουμε αποτελέσματα, θα μιλήσουμε για στατιστικά στοιχεία που ενδιαφέρουν το θέμα και θα δούμε ποια είναι τελικά η έκβαση της εργασίας.
Citation:
Μπακάλη. Θ. , 2017. Διαπολιτισμική Οργανωσιακή Επικοινωνία: Η περίπτωση εξυπηρέτησης επιβατών στον αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.