Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

«Παίζοντας μαθαίνω;» Το παιδαγωγικό παιχνίδι ως κυρίαρχη δραστηριότητα για την ανάπτυξη και τη μάθηση των παιδιών στον βρεφονηπιακό σταθμό

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Θεοδωρίδου, Ευδοκία el
dc.contributor.author Κοσμά, Ελένη el
dc.contributor.author Κουκουρούμα, Μαρία el
dc.contributor.author Κωστούλη, Βασιλική-Σταυρούλα el
dc.date.accessioned 2017-04-06T12:34:15Z
dc.date.available 2017-04-06T12:34:15Z
dc.date.issued 2017-04-06
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6743
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Παιδαγωγικό παιχνίδι el
dc.subject Βρεφονηπιακοί σταθμοί el
dc.subject Δραστηριότητες στον βρεφονηπιακό σταθμό el
dc.title «Παίζοντας μαθαίνω;» Το παιδαγωγικό παιχνίδι ως κυρίαρχη δραστηριότητα για την ανάπτυξη και τη μάθηση των παιδιών στον βρεφονηπιακό σταθμό el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προσχολική Αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2017
heal.bibliographicCitation Θεοδωρίδου, Ε., κ.ά., 2017. «Παίζοντας μαθαίνω;» Το παιδαγωγικό παιχνίδι ως κυρίαρχη δραστηριότητα για την ανάπτυξη και τη μάθηση των παιδιών στον βρεφονηπιακό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.abstract Το παιχνίδι αποτελούσε και θα εξακολουθεί να αποτελεί πηγή ανάπτυξης και μάθησης για το παιδί. Από την αρχαιότητα ακόμη, ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την σωματική και ηθική καλλιέργεια των παιδιών. Με το πέρασμα των χρόνων, το παιχνίδι άρχισε να χάνει τον αρχικό του σκοπό, καθώς εξελίχθηκε σε παιδαγωγικό μέσο. Σπουδαίοι Παιδαγωγοί όπως Montessori, Piaget, Vygotsky κ.α. επηρέασαν το παιδαγωγικό παιχνίδι σε διάφορους τομείς. Βέβαια σήμερα, πολλές από τις θεωρίες τους έχουν εκλείψει, λόγω της μη αποτελεσματικότητάς τους. Ορισμένοι από τους παιδαγωγούς δημιούργησαν δικό τους παιδαγωγικό υλικό, απευθυνόμενο σε διαφορετικές ηλικίες παιδιών. Πλέον, οι εφαρμοσμένες θεωρίες αυτών, δεν έχουν απήχηση μόνο στα δικά τους σχολεία, αλλά είναι ευρέως διαδεδομένες. Στις παραπάνω προσεγγίσεις ο ρόλος των παιδαγωγών βγαίνει από το επίκεντρο της μάθησης, παίρνοντας τον ρόλο του καθοδηγητή. Για να στεφθεί με επιτυχία ο ρόλος τους στο παιχνίδι, είναι χρήσιμη και η συνεργασία του γονέα με τους παιδαγωγούς. Τέλος, η εργασία αυτή μας βοήθησε να κατανοήσουμε ότι το παιδαγωγικό παιχνίδι είναι ύψιστης σημασίας για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού από την προσχολική ηλικία έως και την μετέπειτα ζωή του. el
heal.advisorName Καινούργιου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 137
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics