Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διαταραχές της παιδικής ηλικίας, με άμεση επίπτωση στη σχολική πορεία των παιδιών

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κωσταπαππά, Δήμητρα el
dc.contributor.author Μαντά, Μαριάννα el
dc.contributor.author Μουχτή, Μαρία el
dc.contributor.author Νάσσιου, Αναστασία el
dc.contributor.author Σταλίκα, Μαρία el
dc.date.accessioned 2017-03-03T08:10:12Z
dc.date.available 2017-03-03T08:10:12Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6653
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ΔΕΠΥ el
dc.subject Αυτισμός el
dc.subject Παιδική ηλικία el
dc.title Διαταραχές της παιδικής ηλικίας, με άμεση επίπτωση στη σχολική πορεία των παιδιών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2016
heal.bibliographicCitation Κωσταπαππά, Δ., κ.ά., 2016. Διαταραχές της παιδικής ηλικίας, με άμεση επίπτωση στη σχολική πορεία των παιδιών. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. el
heal.abstract Η εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο κάθε ένα κεφάλαιο αναλύεται μία ξεχωριστή κατηγορία διαταραχής ψυχικής υγείας. Οι διαταραχές που θα αναλυθούν είναι οι ακόλουθες: ΔΕΠΥ, μαθησιακές δυσκολίες, νοητική καθυστέρηση, αυτισμός. Σε κάθε ένα από αυτά τα κεφάλαια πραγματοποιείται μία σφαιρική διερεύνηση του θέματος, ξεκινώντας από τους ορισμούς και φτάνοντας έως και τις πρακτικές συμβουλές στους παιδαγωγούς. Συγκεκριμένα, σε κάθε κεφάλαιο παρατίθενται οι ορισμοί, η συμπτωματολογία, η αιτιολογία και οι τρόποι διάγνωσης κάθε μίας διαταραχής. Στο σημείο αυτό να σημειωθεί, πως για την κάθε μία διαταραχή υπάρχουν ποικίλες βιβλιογραφίες, από τις οποίες η κάθε μία στηρίζει και τονίζει τα στοιχεία του κλάδου από όπου προέρχεται. Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μία παράθεση στοιχείων από όλους τους κλάδους (ιατρικό, παιδαγωγικό, κοινωνιολογικό ) για την καλύτερη κατανόηση του θέματος. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται πρακτικές συμβουλές για τους παιδαγωγούς – με ποιον τρόπο δηλαδή θα προσεγγίσει ένας παιδαγωγός το κάθε παιδί, δίχως να το τραυματίσει ή να το αποθαρρύνει. Τέλος, αναλύονται οι συνέπειες της κάθε διαταραχής στο ψυχοσυναισθηματικό κόσμο του παιδιού καθ’ όλη τη διάρκεια ανάπτυξής του και τις συνέπειες στη σχολικής του πορεία. Το παιδί με κάποια διαταραχή, όπως είναι λογικό, αναπτύσσεται διαφορετικά από τα άλλα παιδιά. Η εξελικτική του πορεία περνάει από διαφορετικά στάδια. Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μία νύξη για τη συνύπαρξη ΔΕΠΥ και μαθησιακών δυσκολιών. Το φαινόμενο της συννοσηρότητας όπως ονομάζεται, το οποίο συνεχώς αυξάνει τη συχνότητά του. el
heal.advisorName Μπαούρδα, Βασιλική el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 143
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics