Show simple item record

dc.contributor.author Ουσάκοβα, Ξένια el
dc.contributor.author Τζημαγιώργη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2014-07-14T09:45:28Z
dc.date.available 2014-07-14T09:45:28Z
dc.date.issued 2014-07-14
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/651
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρονικές ασκήσεις el
dc.subject Φωνολογία el
dc.subject Ψηφιακές ασκήσεις el
dc.subject Ηλεκτρονικοί υπολογιστές el
dc.subject Νέες τεχνολογίες el
dc.subject Φωνολογικές διαταραχές el
dc.title Ηλεκτρονικές ασκήσεις για τη φωνολογία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.classification Πληροφορική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2013-12
heal.abstract Η πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία ψηφιακών ασκήσεων για την αποκατάσταση των φωνολογικών διαταραχών στα χειλοδοντικά β-φ, μεσοοδοντικά δ-θ και συριστικά ζ-σ σε επίπεδο λέξης και πρότασης. Οι ψηφιακές ασκήσεις αποτελούνται από δύο σκέλη, το σκέλος της προσέγγισης του γνωστικού αντικειμένου (θεωρία) και το σκέλος των ασκήσεων υπό τη μορφή των παιχνιδιών. Η προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου περιλαμβάνει το φώνημα στόχο με όλα τα φωνήεντα σε όλες τις θέσεις και τα συμπλέγματα σε επίπεδο λέξης και πρότασης. Η επιλογή των λέξεων και της σειράς τους έγινε με βάση το εικονογραφημένο λεξιλόγιο της Λ. Κιρποτίν (2000), τα ρήματα από γ’ ενικό πρόσωπο έχουν μεταφερθεί στο α’ ενικό πρόσωπο γιατί σύμφωνα με τον Γ. Κλεφτάρα, (1997) είναι πιο αποτελεσματικό και έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στους μαθητές. Οι ασκήσεις υπό τη μορφή παιχνιδιών έχουν ως στόχο την εκμαίευση των λέξεων-προτάσεων που διδάχθηκε στο σκέλος της θεωρίας. Τα παιχνίδια βασίζονται στα βήματα που ακολουθούμε για να μάθει ένα παιδί να παράγει το φώνημα στόχο σε επίπεδο λέξης και πρότασης σύμφωνα με την Μ. Καμπανάρου (2007). Τα παιχνίδια είναι φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον του παίκτη και να αλληλεπιδρά με αυτά. el
heal.advisorName Τόκη, Ευγενία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 45
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics