Show simple item record

dc.contributor.author Ντινοπούλου, Ιφιγένεια el
dc.date.accessioned 2016-12-21T11:30:57Z
dc.date.available 2016-12-21T11:30:57Z
dc.date.issued 2016-12-21
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6378
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Απραξία el
dc.subject Αναπτυξιακή προφορική απραξία el
dc.subject Προφορική απραξία el
dc.title Αναπτυξιακή Προφορική Απραξία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.identifier.secondary Πτυχιακή εργασία
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2016
heal.bibliographicCitation Ντινοπούλου, Ι., 2016. Αναπτυξιακή Προφορική Απραξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.abstract Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η αναπτυξιακή προφορική απραξία. Συγκεκριμένα, επεξηγείται τί είναι η αναπτυξιακή (ή παιδική) προφορική απραξία και γίνεται αναφορά τόσο στην ιστορία της διαταραχής αυτής όσο και στη συχνότητα εμφάνισής της στον πληθυσμό. Ακόμη, αναλύονται οι παράγοντες οι οποίοι οδηγούν ή συμβάλλουν στην εκδήλωση της αναπτυξιακής προφορικής απραξίας, καθώς επίσης και οι μέθοδοι και τα μέσα αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται για την εκτίμηση και διάγνωση της διαταραχής. Επιπλέον, καταγράφονται αναλυτικά τα συμπτώματα της αναπτυξιακής προφορικής απραξίας, γίνεται διαφοροδιάγνωση μεταξύ αυτής και των διαταραχών των οποίων τα συμπτώματα συγχέονται συχνά με αυτά της προφορικής αναπτυξιακής απραξίας και παραθέτονται οι τεχνικές παρέμβασης και τα θεραπευτικά προγράμματα για την διαχείριση/αντιμετώπιση της συγκεκριμένης διαταραχής. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας λαμβάνονται υπόψη και τα δίγλωσσα παιδιά και παρουσιάζονται οι προβληματισμοί όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η ύπαρξη διγλωσσίας επηρεάζει την αναπτυξιακή προφορική απραξία. Τέλος, αναφορά γίνεται και στον ρόλο του λογοθεραπευτή, τόσο στο κομμάτι της προετοιμασίας για τη συνεδρία, όσο και στο γενικότερο πλαίσιο της συνεδρίας, ενώ ακόμη τονίζεται η σημαντικότητα της πρόληψης και της άμεσης έναρξης της παρέμβασης. el
heal.advisorName Ταφιάδης, Διονύσιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 83
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics