dc.contributor.author |
Τσατσάκης, Εμμανουήλ |
el |
dc.date.accessioned |
2016-12-14T09:29:37Z |
|
dc.date.available |
2016-12-14T09:29:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6322 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πειραιώτικο ρεμπέτικο |
el |
dc.subject |
Μεσοπόλεμος |
el |
dc.title |
Το Πειραιώτικο ρεμπέτικο στο μεσοπόλεμο. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.generalDescription |
Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής - Α/Α 0374 |
el |
heal.classification |
Ρεμπέτικα τραγούδια - Ελλάδα - Πειραιάς - 20ός αιώνας |
el |
heal.classification |
Πειραιάς (Ελλάδα) - Ρεμπέτικο - 20ός αιώνας |
el |
heal.identifier.secondary |
Πτυχιακή εργασία |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου |
el |
heal.publicationDate |
2016 |
|
heal.bibliographicCitation |
Τσατσάκης, Ε., 2016. Το Πειραιώτικο ρεμπέτικο στο μεσοπόλεμο. Πτυχιακή εργασία. Άρτα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής. |
el |
heal.abstract |
Τα πειραιώτικα ρεμπέτικα, θεωρούνται από πολλούς ερευνητές και ως κλασσικά ρεμπέτικα τραγούδια αφού θεωρούνταν ως το ανώτατο σημείο της ρεμπέτικης δημιουργίας. Είχαν σημαντικές αλλαγές από τα σμυρναίικα ρεμπέτικα τραγούδια της δεύτερης περιόδου, αλλά και από αυτά που είχαν αστική λαϊκή πλευρά. Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενό της το πειραιώτικο ρεμπέτικο. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της είναι η μελέτη του ρεμπέτικου στον Πειραιά του μεσοπολέμου. Από το σκοπό προκύπτουν οι στόχοι της εργασίας, οι οποίοι είναι η μελέτη της ρεμπέτικής μουσικής, του μάγκα, του υπόκοσμου και των τεκέδων στον Πειραιά αλλά και η διερεύνηση του τρόπου που παρουσιάζεται το έγκλημα μέσα στο πειραιώτικο ρεμπέτικο και συγκεκριμένα στα τραγούδια του Βαμβακάρη και του Μπάτη. Η προσέγγιση του θέματος είναι περιγραφική. Αρχικά χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της βιβλιογραφικής επισκόπησης, ορίστηκαν και ερμηνεύτηκαν όλες οι παράμετροι που αφορούν στο ρεμπέτικο τραγούδι στον προπολεμικό Πειραιά. Έπειτα επιλέχθηκε η ανάλυση περιεχομένου των τραγουδιών του Βαμβακάρη και του Μπάτη. Από την εργασία προέκυψε ότι η χασισοποσία και ο κόσμος του μάγκα και του περιθωριακού κυριαρχούσαν στα πειραιώτικα ρεμπέτικα. |
el |
heal.advisorName |
Σκουλίδας, Ηλίας |
el |
heal.academicPublisher |
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
el |
heal.academicPublisherID |
teiep |
|
heal.numberOfPages |
59 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|