Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Χαλέπη, Ουρανία el
dc.date.accessioned 2016-12-08T09:33:47Z
dc.date.available 2016-12-08T09:33:47Z
dc.date.issued 2016-12-08
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6270
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Διαδικτυακό μάρκετινγκ el
dc.subject Ηλεκτρονικό κατάστημα el
dc.subject Δικτυακός τόπος el
dc.subject Ικανοποίηση el
dc.subject Ανάγκες el
dc.subject Πελάτης el
dc.subject Απόδοση el
dc.title Η δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής -- Α/Α 0512 el
heal.classification Ηλεκτρονικό εμπόριο el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Χαλέπη, Ο., 2012. Η δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής. el
heal.abstract Μέχρι πριν από μερικά χρόνια κανείς δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα πραγματοποιούσε τις αγορές του χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, αλλά παραγγέλνοντας τα προϊόντα που επιθυμεί από το σπίτι ή το χώρο εργασίας του και παραλαμβάνοντάς τα στο χώρο και στην ώρα που επιθυμεί. Οι πωλήσεις από απόσταση (χωρίς αναγκαστική φυσική παρουσία στο κατάστημα) αποτελούν αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο ένα αρκετά ελκυστικό πεδίο δραστηριοποίησης των εταιρειών όσον αφορά στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω Internet. Πολλά τέτοια «Ηλεκτρονικά Καταστήματα» παρουσιάζουν τον δυναμικό χαρακτήρα αυτού του νέου καναλιού προώθησης και πώλησης προϊόντων, παράλληλα με τη σταδιακή υιοθέτηση μιας τέτοιας πρακτικής από πλευράς των καταναλωτών. Στην συγκεκριμένη εργασία, μελετάται η περίπτωση του σχεδιασμού του Marketing Plan ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, του «plaisio.gr» με σκοπό να κατανοηθεί σε βάθος η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μιας μορφής μάρκετινγκ προσαρμοσμένης στις ανάγκες της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Περαιτέρω, διενεργείται μια έρευνα καταγραφής των απόψεων ενός συνόλου πελατών σε ένα από τα πιο δημοφιλή Ηλεκτρονικά Καταστήματα, το προαναφερόμενο (plaisio.gr), που δραστηριοποιείται στον χώρο της τεχνολογίας Πανελλαδικά. Τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων βελτιστοποίησης και στις μελλοντικές διορθωτικές ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο δικτυακός τόπος του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να προσθέσει συγκεκριμένες υπηρεσίες ή να στηρίξει μελλοντικά συγκεκριμένες υπηρεσίες και ομάδες χρηστών. el
heal.advisorName Παπαβλασόπουλος, Σπυρίδων el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 184
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics