Show simple item record

dc.contributor.author Καραμανίδης, Δημήτριος el
dc.date.accessioned 2016-11-29T13:09:10Z
dc.date.available 2016-11-29T13:09:10Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/6232
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρονικό κατάστημα el
dc.subject Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject Ηλεκτρονικές αγορές el
dc.title Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής -- Α/Α 0416. el
heal.classification Ηλεκτρονικό εμπόριο el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Καραμανίδης, Δ., 2009. Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής. el
heal.abstract Αξίζει η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στις ημέρες μας για την επιχείρησή μας ή μήπως είναι ένα παραπάνω έξοδο που δεν θα έχει αποτελέσματα; Αυτό το ερώτημα είναι το κεντρικό σε όλη την εργασία και πάνω σε αυτό στηριχθήκαμε για να αναπτύξουμε το κατά πόσο συμβάλλει η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στην άνθηση της επιχείρησής μας. Κρίναμε όμως σωστό ότι στο πρώτο κεφάλαιο καλό θα ήταν να ειπωθεί στο που στηρίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα τη λειτουργία του. Έτσι αναφερόμαστε διεξοδικά στο τι είναι internet, πως έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ωστόσο το κεφάλαιο θα ήταν ελλιπές εάν δεν αναφερόμασταν στις υπηρεσίες που μας προσφέρει για να υποστηρίξουμε στα επόμενα κεφάλαια και τη λειτουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Ωστόσο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προϋποθέτει την ύπαρξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο δεύτερο, λοιπόν, κεφάλαιο, αφού ορίσουμε τι εννοούμε ηλεκτρονικό εμπόριο και δούμε το πώς ξεκίνησε και που έχει φτάσει μέχρι σήμερα, αναφερόμαστε στις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των παραδοσιακών και ηλεκτρονικών επιχειρηματικών συναλλαγών. Αφού αναλύσουμε αυτές τις διαφορές αναφερόμαστε πλέον στις κατηγορίες και στα κύρια χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για να εντοπίσουμε καλύτερα τις παραπάνω διαφορές παραδοσιακού και ηλεκτρονικού εμπορίου, στη συνέχεια αναφερόμαστε τόσο στα πλεονεκτήματα όσο και στα μειονεκτήματα αλλά και στα οφέλη που θα αποκομίσει η επιχείρησή μας με τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στο διαδίκτυο. Στο τέλος αυτού του κεφαλαίου, κρίναμε ότι ήταν αναγκαίο να παρατηρήσουμε και τα στατιστικά στοιχεία που υπάρχουν για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ελλάδα. Στο τρίτο κεφάλαιο αυτό που μας απασχόλησε ήταν το πώς και ποιος θα κατασκευάσει το δικτυακό μας τόπο. Έτσι εδώ αναφέρουμε όλες τις πιθανές λύσεις αλλά και το τι χρειάζεται ακριβώς για να δημιουργήσουμε και να θέσουμε σε λειτουργία την ιστοσελίδα μας. Επίσης παραθέτουμε τα δομικά στοιχεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και τις λειτουργίες του που αφορούν τόσο τον επιχειρηματία, όσο και τον καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύουμε όλους εκείνους τους παράγοντες που συμβάλλουν για με επιτυχημένη δικτυακή παρουσία της επιχείρησής μας στο διαδίκτυο. Όσο όμως είναι σημαντική η σχεδίαση ενός site της επιχείρησής μας, άλλο τόσο κρίνεται απαραίτητη και η προώθησή του. Έτσι στο πέμπτο κεφάλαιο αναπτύσσουμε τις ενέργειες που χρειάζεται να γίνουν για να έχουμε μια σωστή προώθηση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ώστε να αποκομίσουμε και τα ανάλογα οφέλη. Κλείνοντας, στο τελευταίο κεφάλαιο παραθέτουμε τι βήματα θα κάνει ένας χρήστης όταν μπει για να αγοράσει από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και παραθέτουμε και μια εφαρμογή. el
heal.advisorName Θάνου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 117
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics