Abstract:
Το σύγγραμμα αυτό χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια, από τα οποία το καθένα βασίζεται σε ειδικότερα θέματα .
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της επιχείρησης καθώς επίσης και το περιβάλλον στο οποίο δρα και υπάρχει.
Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με την οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης καθώς επίσης και το ρόλο που παίζει το μάνατζμεντ για την ολοκλήρωση τόσο των στόχων όσο και το σκοπό αυτής. Γίνεται λόγος για τις επενδύσεις που έχουν σημαντικό ρόλο για την συνέχιση της πορείας της στο οικονομικό περιβάλλον όπου αναπτύσσεται όπως επίσης και για τη στρατηγική ανάπτυξή της.
Όσον αφορά στο τρίτο μέρος αναλύεται ο έλεγχος των επιχειρήσεων που περιλαμβάνει τη σωστή αξιολόγηση και λειτουργία αυτών.
Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται ένας σχολιασμός για μια επιτυχημένη εταιρεία όπως είναι ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος ο οποίος αναπτύσσεται διαρκώς έχοντας θέσει ως βάση την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών του, το οποίο είναι και ο πιο σημαντικός παράγοντας σύμφωνα με τις αρχές που διέπουν τι μάρκετινγκ.
Citation:
Καλαμπόκη, Ε., 2007. Η σύγχρονη ελληνική επιχείρηση. Το παράδειγμα του ΟΤΕ (Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος). Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.