Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διάγνωση μαθησιακών διαταραχών κατά τη σχολική ηλικία. Πιλοτική χορήγηση του τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη σχολική ηλικία

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γκελίρη, Σουλτάνα el
dc.date.accessioned 2014-07-08T12:35:29Z
dc.date.available 2014-07-08T12:35:29Z
dc.date.issued 2014-07-08
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/562
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μαθησιακές διαταραχές el
dc.subject Τεστ διάγνωσης δυσλεξίας el
dc.subject Σχολική ηλικία el
dc.subject Διάγνωση δυσλεξίας el
dc.subject Διαδικασίες αξιολόγησης el
dc.title Διάγνωση μαθησιακών διαταραχών κατά τη σχολική ηλικία. Πιλοτική χορήγηση του τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη σχολική ηλικία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες -- Διάγνωση el
heal.classification Τεστ Λογοθεραπείας el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό και το πρακτικό. Στην εργασία επιχειρείται μια ανασκόπηση των ερμηνευτικών θεωριών της διάγνωσης μαθησιακών διαταραχών κατά την σχολική ηλικία. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται παρουσίαση του τεστ διάγνωσης δυσλεξίας και η διεξαγωγή της έρευνας χωρίζεται δε δύο κατηγορίες παιδιών. Στο τέλος αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από όλη την μελέτη. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής εργασίας έδειξαν ότι το τεστ έχει δυνατότητα απήχησης στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. el
heal.abstract The final work is consisted of two parts, the theoretical and practical part. In this study is attempted an examination of explanatory theories for the diagnosis of learning disabilities of the child at the school age. In the research part is presented a diagnostic test of the conduct of the results which are separated in two categories. At the end of the study are reported the conclusions that were taken. According to the results of this research the test has the potential to be appealed in the Greek school reality. en
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 105
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics